The Sims iFokus

The Sims

Etikettfel-och-buggar-med-spelet
Läst 2667 ggr
luunaa
0

Spelet stannar!

Hej

Jag vet inte riktigt om det här är en bugg eller vad men mitt spel stannar upp ibland (alltså skärmen stannar.). Efter en stund kan man spela normalt igen men sen ska den stanna upp igen.. Någon som vet vad det här beror på? Försvinner det? (det har inte varit så här för mig förut, det bara hände igår.) Vad kan jag göra åt det? VÄLDIGT tacksam för svar.

Tråden har flyttats till 03. Fel/Buggar med spelet, trådarna flyttas för att få bättre ordning på sajten // Sajtvärden SimsBrooke

Stephanie
0

Kan det vara så att datorn inte riktigt klarar spelet? Använder du en stationär dator eller en laptop?

PokalStjärnor Mvh Stephanie StjärnorPokal

ryttarensofia
0

Min var också så en gång, var så irriterad. Men sen när jag gjorde ett nytt spel i en ny stad, så slutade det, så det var säkert något med den staden som gjorde att det laggade.

Inlägget redigerat av Medarbetare p.g.a. ovårdat språk.

Kraam från Ryttarensofia!

luunaa
0

#1 Alltså jag har spelat på samma dator hela tiden och det har alltid fungerat. Det var igår det stannade upp helt plötsligt. Det är en stationär.

#2 Jag kör i Sunset Valley. Så problemet kan vara själva familjen jag spelar med?

ryttarensofia
0

#3 Jag vet inte. För mitt spel verkade det vara sjävla staden jag spelade i. Kom inte riktigt ihåg i vilken stad det var i bara.

Kraam från Ryttarensofia!