The Sims iFokus

The Sims

Etikettövrigt
Läst 5444 ggr
Liona
0

Namnidéer

Jag tänkte att alla kan samla en massa fina namn som alla kan använda till sims här!
Själv har jag så dålig fantasi så det tar kanske 10 minuter innan jag kommer på någonting, alla som har likadant kan ju kolla in här då och då som jag planera. :D

(Vet inte heller om jag la tråden i rätt kategori men tror att det vart rätt)

[Chokladmousse]
1

Tjej: Miranda, Sandra, Mikaela, Jennifer, Tea, Thilde/Thilda, Fanny, Laila, Leila, Felicia

Kille: Johan, Bejamin, André, Isac, Anton, Jimmy, Oliver, Ty

mejamylove
2

Tjejer: Lexie, Alexis, Stella, Esmeralda, Lamina, Molly, Ibizza, Iza, Tequila, de här namnen brukar ja bara komma på ibland så ja vet inte om de betyder något på nåt annat språk :)

ja brukar inte göra killar så har inget namn för dom :)

donyaa
1

Jag tänker alltid på disney namn!

Tjej: Ariel, aurora, esmeralda, melody, Nala

Kille: Aladin, herkules, sebastian, etcetc

SimsBrooke
0

Tjejer: Nova, Sonja, Matilda/Mathilde, Ronja, Isadora, Estelle.

Killar: Ryan, Johnny, Derek, Damon, Stefan, Marcus, Ludwig,

Medarbetare för The sims ifokus
](http://thesims.ifokus.se/ "The sims ifokus")Personlig blogg Närketjejen
The sims blogg SimsBrooke

wstzmo
0

Jag brukar ta namn från kändisar, författare, bok-karaktärer. Eller ord på andra språk.

Cordata
1

Kan vara kul att söka upp någon annan kulturs namn, eller köra på t.ex. indiannamn ^^.

http://hem.passagen.se/nanikus/indiannamn.html

Glöm inte att du är älskad och helt underbar!

finfisk
0

tjej; Star, Starana, Éowyn, Estelle, Klara, Minoo, Michelle, Alice, Tequila.

kille; Marcus, Michael, Lukas, William, Harley, Vincent, Kevin, Erik.

ryttarensofia
0

Denna tråd är verkligen super! Nu har min sim fött barn och då fick man namnidéer härifrån :D TACK

Kraam från Ryttarensofia!

[SallysPigge]
1

När det gäller efternamn så vill jag helst inte ta vanliga namn som Svensson m.m Så jag rukar kolla mig omkring och läsa på saker omkring mig. Det var så min Legacyfamilj fick sitt namna Seeds, det låg en frökatalog från england jämte mig just då. En gång fick en familj namnet Maltezers bara för att jag just då mumsade på sådana.

Men förnamnet är jag dåligare på och försöker komma på bra namn, så där blir dom nog lite mer Svensson namn.

Men nu kommer väl många simmar få heta Estelle … undrar varför? ;-)