Familjen Torn
Jessica Torn är en glad och framåt person som har lätt för att prata med simmar, hon älskar mat.hennes favoritfärg är varmt rosa och hon äter helst grillad lax. hon indie är nått hon njuter av att lyssna på!
Hon har egenskaperna Atletisk, bra sinne för humor, kockbegåvning, sparsam och vänlig. Henns stora önskan i livet är att en dag bli en berömd fem stjärnig kock!
(Vet att bilden är pixlig och konstig men det blir så när jag prtScn ): )
Följer! :)
Du vet väll att om man trycker på C så tar man en bild som man sen hittar i menyn som man får upp när man ska spela? :)
Kommer mer imorgon!
hm, killen hon nu är gift med har hon aldrig varit hemma hos så hon har aldrig vetat hur mycket pengar han har, och nu när de gifte sig får hon reda på att han är rik, men man fick väl inte gifta sig med rika simmar i en legency hade jag för mig..? ): men kan man inte minska pengarna med nån kod?
#6, Family funds.
Om vi säger att du har 16.000§ men vill ha 4.000§ så skulle du skriva in i fuskrutan "Family Funds Torn 4.000" tror jag det var.
Innan måste man skriva in testingcheatsenabled true.
aa, tack så mycket nu har dom bra 3000 simdaler! :)
Tyvärr kan legencyn inte fortsätta då datorn dog igår och jag inte hunnit spara något så nu är tyvärr allt borta..):
Synd :(