The Sims iFokus

The Sims

Etikettlegacy-och-historier
Läst 1959 ggr
myismyname
0

Rösta fram nästa arvinge!

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Om ni kikar på bloggen ser ni att det nu finns möjlighet för alla läsare att vara med och bestämma vilken av trillingarna som blir nästa arvinge i mitt legacy! Skrattande

På bloggen finns även presentationer av trillingarna, men för att försöka locka lite fler att rösta lägger jag upp presentationerna även här!

Först ut är Ava Jacobs:

Ava är en riktig nolla, men en hetlevradsådan! Hon är även en lättsovare med ett konstnärligt sinne.

På studentbalen råkade hon i slagsmål om baldrottningens krona, och vann. Hon älskar att rigga fällor i huset (även om det medfört att hon inte alltid är på så god fot med varken sin mor eller far) och har redan klart för sig vad hon vill bli som vuxen; Ondskans kejsarinna.

Atria Rattery i Piteå, Norrbotten (finns även på facebook)

Medarbetare på The Sims i Fokus och Råttor i Fokus

myismyname
0

Tvåa är Belle Jacobs:

Belle är prydligheten själv, skulle man nog kunna säga. Utöver detta kan nämnas att hon är en god sim, om än aningen excentrisk (vilket verkar ligga i släkten…). Hon är dessutomvegetarian.

Även Belle lyckades, av någon outgrundlig anledning, hamna i slagsmål på studentbalen. Kanske var det mot Ava hon slogs…? Även om hon ännu inte bestämt sig för vad hon vill uppnå i livet, så verkar det luta åt en politisk karriär eftersom hon redan börjat plocka karismatiska poäng.

myismyname
0

Sist men inte minst - Ebony Jacobs:

Ebony är en virtuos sim, som inte gärna spenderar pengar i onödan. Kanske kan man kalla henne sparsam. I motsats till sin syster Ava är hon en riktig tungsovare, och i likhet med sin syster Belle är hon väldigt prydlig och lämnar ogärna disken framme efter sig.
Ebony verkar vara den mest fredliga av de tre systrarna, då hon är den enda som inte hamnat i slagsmål ännu…

Inte heller Ebony har helt klart för sig vad hon vill göra med sitt liv, men hon har börjat spana in den militära karriären. Vem drömmer inte om att en dag bli astronaut? Oavsett hur det blir med den saken har Ebony börjat slipa på sin händighet och sin atletiska färdighet, för att förhoppningsvis kunna jobba som just astronaut en vacker dag.

myismyname
0

Kul att ni verkar tycka så olika Skrattande

Ska bli spännande att se vem ni röstar fram! (: Själv håller jag nog lite extra på min personliga favorit, Ebony (bara för att hon fick det "finaste" ansiktet enligt mig, haha) Glad

[SallysPigge]
0

Det blir inte som man vill alltid :-) Har samma problem själv just nu tycker jag, men det får bli som det blir. :-)

myismyname
0

#4 Ja, tyvärr tycker inte alla som jag, haha! ;) Nä, skämt åsido - det spelar egentligen ingen större roll för mig, men jag tyckte bara att de andra två systrarna ser så knasiga ut, särskilt i CAS (Belle hade typ tänder som stack ut genom huden under underläppen när hon var barn. Lyckligtvis syns det int nu åtminstone!) xD

Jusse.
0

Haha, jag röstade på Belle. Tyckte hon hade det finaste ansiktet ;)

()_()
(●‿●)
(     )
( W )
(     )

myismyname
1

#6 Haha, hon har snyggat till sig lite Skrattande Hon var ruggigt ful som liten - tänderna stack som sagt ut under underläppen, haha

Jusse.
0

#7  Läbbigt! :O

()_()
(●‿●)
(     )
( W )
(     )

myismyname
0

#8 Som tur är växte det bort, haha. Om du kikar på inlägget där trillingarna växer upp till tonåringar kan du se tänderna (eller vad det då är - antar att det är tänderna) litegrann

Jusse.
0

#9 Ska genast kolla :D

()_()
(●‿●)
(     )
( W )
(     )

Jusse.
0

#9 Är det tänder?

()_()
(●‿●)
(     )
( W )
(     )

myismyname
0

#11 Jag tror det :o Det såg så ut i spelet :o

myismyname
1

Ni har till på lördag på er att rösta! Glad

SimsBrooke
0

Jag röstade på Ebony för hon är vackrast =) Och vill se henne lite mer =) Speciellt hur hennes barn blir :D

Medarbetare för The sims ifokus
](http://thesims.ifokus.se/ "The sims ifokus")Personlig blogg Närketjejen
The sims blogg SimsBrooke

myismyname
0

#14 Jag håller med dig Skrattande

fellan99
0

Jag tycker också Ebony! :)

En spontan fråga.. Vilken genartion är du på? ^^

myismyname
0

#16 Lämnade du din röst på bloggen? :) Generation 3 är jag på Glad

diesel92
0

Att bli ond kejsarinna är dåligt. När de är på nivå 10 lyser hon röd o de går inte att kontrollera så hon blir ovän med alla som ser de.

myismyname
0

#18 Dåligt och dåligt… Jag kan tycka att det är rätt kul. ;)

diesel92
0

19#: jag visste inte om de först. Sen var skadan redan skedd och han är ovän med sin fru bland annat. Jag hade hoppats på ett barn till men icke..

myismyname
0

#20 Jo, jag kan tänka mig att det kan bli lite trist om man inte vet om det i förväg

[Paulinerm]
0

Hihihi :D

Hoppas på Ebony! :D Och jag har röstat ;)

myismyname
0

Nu är röstningen avgjord och vinnaren finns publicerad på bloggen! Skrattande