Familjen Lee
Första gången jag gör nått sånt här…
Jag brukar alltid fuska på sims, men denna gången har jag verkligen inte gjort det en enda gång. Och jag har tagit massa bilder. Så jag tänkte att jag skulle börja blogga om denna familjen.
Skulle vara kul om någon ville följa, vill ni hellre att jag ska skriva här så går det också bra. Annars kan ni läsa om familjen Lee här: epmsims.devote.se
Hej :) Du har en fin blogg, men det skulle vara smidigare om man kunde följa familjen har i tråden.
Glöm inte att du är älskad och helt underbar!
Väldigt vackert hår där! Hur har du fått tag i det?! Jag har letat efter något sådant.
#1 Då fixar jag det :)
#2 Tror jag ladda ner det från TSR :)
Bakgrund: Nova föddes i Bridgeport och är dotter till Samantha och Joe Lee. De träffades i skolan, gifte sig efter examen och kort därefter föddes Nova. När Nova bara var några år gammal så dog hennes föräldrar i en bilolycka, och Nova växte upp i olika fosterhem som hon aldrig trivdes i. Hennes barndom var allt annat än lätt, när hon blev tonåring började hon umgås med fel personer och hela livet var rörigt för henne. Men några dagar före sin examen bestämde hon sig för att göra någonting åt sitt liv, och samma dag som hon gick ur skolan packade hon sina grejer, flyttade till Appaloosa Plains och lämnade sitt gamla liv bakom sig.
**Egenskaper:
**
Vegetarian
Upprorisk
Problem att binda sig
Stjärnkvalité
Virtuos
Favoritmat:
- Fattiga riddare
**Favoritfärg:
**
- Svart
Favoritmusik:
- RnB
Livslång önskan: Bli skådespelerska (Nivå 10 inom filmkarriären)
Nova börjar komma till rätta i Appaloosa Plains, med både jobb och vänner.
(Fler bilder här: epmsims.devote.se/blogs/17016288/livet-flyter-paa.htm)
Lagom till Leons födelsedag så byggde Nova ut huset..
För bilder på huset, klicka på länken
Nu när Leon är småbarn börjar Nova tappa kontrollen över sitt liv. Hon har för många bollar i luften, för många krav, och vet inte riktigt vart hon ska börja för att hinna med allt. Leon ska pottränas, han ska läras gå och prata, läsas böcker för, lekas med, samtidigt som hon inte kan svika sina fans och måste hålla konserter och autografsigneringar. Men sen har hon ju en bästa vän också, Arizona, som får på tok för lite uppmärksamhet nu när det är så mycket annat som är igång. Så, helt förkrossad, bestämmer hon sig för att adoptera bort henne. För att ge Arizona en chans till ett bättre liv.
Nu när Leon snart blir barn är det dags för lite ombyggnad igen. Denna gången la jag till en liten övervåning, som Leon ska få ha helt för sig själv. Eget badrum fick han också
För bilder inomhus, klicka på länken
Senare på kvällen fick Nova ett samtal om att hon har fått ett arv på 32.000 simdaler från en avlägsen släkting, som hon inte visste fanns. Det var ju tråkigt att släktingen dött, men Nova glädjes över pengarna. Hon kände att både hon och Leon behövde en nystart. Trots medelålderskrisen kände hon sig otroligt stark, som om hon kunde klara vad som helst. Hon bestämde sig för att ge upp sina drömmar om att bli skådespelerska och istället satsa på politiken, någonting hon på senare dagar har insett att hon brinner för. Undra hur det här kommer sluta..
Har följt dem på din blogg, men gör det här också :)
#56 Det var någon som tyckte att det var lättare att följa här, så ah, hehe
Efter att ha tittat på huset blev Nova förälskad och bestämde sig för att slå på stort och flytta. Tack vare arvet och att hon var så känd och hade fått massor av onödiga grejer på posten som hon kunde sälja, så hade hon råd med flytten. Så när hon kom hem började hon genast att packa och sälja det som inte längre behövdes eller som hon skulle köpa nytt.
Nova går ut ur huset för sista gången, någonsin. Det var med både glädje och sorg som hon lämnade huset där hon hade så många fina minnen ifrån. Det var dit hon hade kommit när hon var ung och dum, fått sin son, där han hade tillbringat sina första år.. Ja, även om det inte hade varit så lätt alla gånger så har hon haft det bra här. Det första stället i världen som hon har känt sig hemma på.
Dags för renovering av det nya huset…
För bilder klicka på länken
http://epmsims.devote.se/blogs/17032687/renovering-av-nya-huset.htm
Han är så snygg, Leon! :)
Han hade gärna fått växa till sig lite, komma över till mitt spel och gifta sig med min Legacy-sim Benice ;) (Generation 2)
#69 Haha, jag vet :) Jag tycker också att han blev väldigt fin faktiskt!
Hehe, Benice är ganska vacker hon också, men lite för gammal för Leon ;)
Följer :D
()_()
(●‿●)
( )
( W )
( )
#88 Va kul 

Följer!! :D
Måste säga att Nova är sjukt snygg också, älskar hårfärgen och hela stilen :D
#95 Hihi, tack :D
följer :)
#111 Va bra :)
Nu ska jag spela igen, kommer nya bilder senare :)
Mer! Den är superbra! Följer :D
/Smull, Fonso, Denzel, Rowley, Lissi, Birk, Kai, Paisley och jag! ♡
Nova har byggt om lite, tapetserat och fixat lite i huset
För fler bilder, klicka på länken
Följer din blogg , vill ha mer mer mer!! 
Följer :)
Leons farmor har dött så han fick en liten summa pengar i arv, så då passade Leon och Nova på att bygga om på övervåningen
För fler bilder, klicka på länken
http://epmsims.devote.se/blogs/17133143/renovering-av-oevervaaningen.htm
Kan du inte skriva lite längre inlägg och ha med lite färre foton ist? Så kan man kolla in på din blogg om man vill se alla bilder.
Jättebra legacy hursomhelst.
Glöm inte att du är älskad och helt underbar!
Ska följa Cordatas tips och skriva längre texter och lägga ut färre bilder. Har märkt att tråden är överfull av bilder, haha. Skyller på att jag aldrig har gjort nått sånt här och inte heller läst så många sånna här heller. Så ah, vill ni se mer bilder så finns min blogg. http://epmsims.devote.se/
Hur som helst.. Leon, Lorie och överraskningen var det ja..
Leon har känt Lorie sen barnben och det har alltid klickat mellan dem. Leon är säker på att Lorie är den rätta, så han bestämde sig för att flickvän och pojkvän inte räcker för dem. Han vill att det ska vara mer seriöst. Så han friade till henne, och självklart sa hon ja!
Leon har även börjat jobba inom idrotten, hoppas han kommer trivas ^^
Nu har det hänt grejer.. För bilder får ni som sagt kolla bloggen.
Dagen efter förlovningen bad Leon Lorie att flytta in, och hon tog med sig sin katt Cleo. (Hon hette Nova men det heter ju Leons mamma så jag bytte namn) .. Lorie skaffade även jobb inom sjukvården. Och sen bestämde sig Nova och Lorie för att adoptera ännu en katt, en liten Cloe. Tanken är att Charlie och Cloe ska få kattungar sen.
Några dagar senare upptäckte Lorie att hennes mage började växa. Hon mådde inte illa eller något, men det dröjde inte länge förrän hon insåg att hon var gravid. Hon väntade ett litet tag med att berätta för Leon, men när hon väl berättade blev han överlycklig.
Efter en ganska lugn graviditet var det dags att åka in till sjukhuset och föda. Till Lorie och Leons stora förvåning blev det tvillingar, en flicka och en pojke. De fick namnen Luna och Noel.
Tyvärr buggade mitt spel så man såg inte Luna, så jag bestämde mig för att åldra barnen så de blev småbarn direkt.
Familjen har haft inbrott också men polisen var snabb att komma och tjuven hann inte ta någonting.
Här kommer en bild på Luna och Noel. Luna är så lik sin mamma, förutom ögonen som är hennes pappas. Noel är en kopia av sin pappa
Följer1 :D