Familjen Wales
Legacy verkar väldigt "inne" nu, så då måste ju jag också göra en sån här tråd 
Okej, grundaren av familjen Wales är Lauren Wales. Tänkte berätta lite om henne.. :)
Egenskaper
Hetlevrad
Bra sinne för humor
Galen
Festprisse
Karismatisk
Hennes livslånga önskan är Fria Världens Ledare
Hon tycker om Elektronika, Våfflor och Skär.
Här är en bild på henne!
Det första hon gjorde nästan var att åka ner till staden för att se om det fanns något ledigt jobb. Och ja, hon hade lyckan framme och fick ett jobb inom politiken, nämligen Podiumpolerare"! Hon tänker satsa allt på detta jobbet, så hon stack genast ner till biblioteket för att läsa lite om karisma för att det skulle gå fortare för Karriärmätaren att höjas!
Första jobbdagen gick tyvärr inte så bra, hon kissade på sig där hemma innan hon skulle så hon fick stinka kiss hela dagen och det var inte så populärt, hehe. Efter jobbet gick hon till gymmet där hon tog sig en varm dusch.
Hon träffade faktist en kille också som hon tycker var ganska snygg, men tyvärr hade han redan en tjej, och ville ine bli flörtad med. Det är bara att leta vidare efter sin själsfrände..

Följer :)
Följer :D
Idag gick jobbet mycket bättre, hon bli nog befodrad i morgon! Hoppas att hon då får en hörge lön då, den nuvarande ligger på 24 simdaler i timmen.. Kan berätta att det inte räcker till mycket..
Här får ni en bild på när hon fick lite tid över för att sköta om trädgården, i bikini.. *suck*
7# och 8#
Kul att ni vill följa min legacy :)
Äntligen fick hon sin efterlängtade befodran, nu är hon rösträknare och känar 31 simdaler i timmen. En liten belöning på 288 simdaler satt ganska fint också ;) Toalett ska införskaffa nu!
Efter den långa jobbdagen var hon aningens trött, men värt var det! Men vänta, ser ni killen i bakgrunden? Det här kanske kan bli något!

Följer! :D
Ojojoj.. Lauren fick ett uppdrag att skörda frukter åt Benjamin (killen på inlägg 5#).. När jag levererade dom till han blev det en liten pratstund och nu är dom goda vänner.. Snart får hon väl lägga in en stöt?
Killen på inlägg 10# bara gick iväg, så näe han orkar jag inte med..
Här är bild på "huset" just nu!
(annan fråga, på fruker/grönsaker, är Fin eller Bra bäst)
Ser inte riktigt ut så just nu, inte lika utspritt. Haha.
Duktig tjej som blivit beofrad igen! Nu är hon valarbetare och tjänar 33 simdaler i timmen, 2 mer än förra jobbet.. SNÅLT!
Duktig tjej som blivit beofrad igen! Nu är hon valarbetare och känar 33 simdaler i timmen, 2 mer än förra jobbet.. SNÅLT!
följer :)
Ett tips om du vill tjäna bra pengar, ha bra arbetstider och få nytta av hennes färdighet inom trädgårdsskötsel är att börja arbeta som forskare istället :)
Yes yes yes yes YES! Allting gick PERFEKT! Lauren bjöd ut Benjamin för att umgås (eller, han trodde väl det ;P) och det slutade med pussar och kramar! Nu är Lauren på G med Benjamin och övertalade han att lämna hans gamla tjej Hanna.. Nästa dag förlovade dom sig!
Men Lauren tycker ändå inte det känns rätt, nästa dag hade han en ny flickvän, Li. Hon övetalade han att göra slut denna gången, men tyvärr tror jag han kommer vara otrogen mot henne. Bara dom hinner gifta sig sig så hon får lite pengar, och kanske bli på smällen ;P
Bild precis efter förlovningen.
#19 JO jag vet, men orkar inte, är snart i nivå 5 innom politik ;P
Har suttit på ett tåg hela tagen så har spelat mycket men inte orkat uppdatera (sjuuukt långsamt internet). Okej, Lauren och Benjamin har gift sig, och fick ca 2-3000 kr till familjekassan så huset har byggts ut! Kor därefter adopterade dom en hund, och kort därefter en till!
Nån dag senare föddes lille Lukas! Nu är han småbarn och utvecklas för varje dag! Hundarna har växt upp och parat sig så jag väntar hundbebbar vilken dag som helst! Lauren är vuxen nu också.
Blev en kort beskrivining, lägger upp bilder på brölloppet (som var i hundparken ;P), Lukas, hundarna och huset lite senare :)
Följer! :D
följer! :D
Öhöhö, ska försöka spla lite nu!
23 och 24 - Kul!