The Sims iFokus

The Sims

Etikettövrigt
Läst 2296 ggr
Awit
0

Oseriöst småkul :D

Haha, jo. Inte ett så seriöst inlägg men har en liten fråga, brukar ni någonsin tänka när t.ex kronofogden kommer (Oskyldig) eller en tjuv och tar något man inte kan få tillbaka och man är fattig, tänker ni någonsin att ni ska söka upp personen och vara elak? hehe.. Har spelat där jag körde ungefär som legacy, fast mest att jag hade lite pengar och inte fuskade och inte med några speciella regler och bara för mig själv, då kom en tjuv och min fega sim kunde typ inte ringa polisen. -_- Tjuven snodde massa dyra saker haha… Nå, är jag den enda? ;D

mjuhm
3

Haha, jag reagerar inte som dig. Jag blir livrädd, mitt hjärta dunkar som en häst galopperar & jag vill bara stänga av spelet. HAHA ^^

♥ Den som sa att lycka inte kunde köpas med pengar, glömde djuren ♥

Awit
4

Hahaa… Jag vill bara hämnas ibland. Tycker inte om kriminella i simsvärlden. Heheh. xD

Liona
2

Hehe… Asså jag skrattar typ på dagen när jag ser en tjuv i huset och så blir jag lite sur, men på kvällen/natten så blir jag livrädd för jag gillar inte musiken. Det blir typ: *musik* "vad händer nu?! DÖRREN" *zoomar till dörren* "ååh, inte en till tjuv!!!!:(" Så får jag 'blicken' av pappa för jag sitter och pratar med min dator, haha!

Awit
2

#3 Haha! Jag brukar komma på mig själv att prata med mina simmar typ "Åhnej, gå inte dit! gå diiit… *klickar på "gå till parken"* haha ;D"

Liona
1

#4 haha och när de typ skriker för de är gravida eller nått sitter jag och typ "jaa, du är gravid, sånt händer!" haha!

mjuhm
1

HAHAHHA, jag pratar också sådär med mina simmar.. ;)

Awit
1

Haha =) Och sedan är musiken väldigt bra ibland så jag sjunger låten på "simsspråket" hehe.

[Paulinerm]
3

#7 Haha det gör jag med xD

En gång kom min brorsa in och frågade mig vad sjutton jag höll på med xD

Benne
0

Jag har tänkt tanken och även tränat upp min sim i "elakhet" (varit dum mot massa andra men mest så att jag lärt mig) men hämden har inte blivit av ^^ Jag har dessutom ang kronefogden tagit bort alla dörrar och gjort små rum runt dem men de bara teleporteras >.<

Awit
0

#9 Mjo det borde ju vara smart (att ta bort dörrarna) har aldrig tänkt på det :P Synd att det inte funkar bara x)

Benne
0

#10 Ja det var synd att det inte funka :/

mjuhm
0

Dock ser jag alltid till att ha ett tjuvlarm i huset & att räkningen ALLTID är betalad ^^ Är det en familj där jag inte fuskar till mig pengar, gör jag allt för att käna ihop pengar till tjuvlarm :)