många idéer!
Jag älskar att göra olika simmar och olika hus, sen spelar jag alltid med de lite eller mycket men oftast gör jag en ny familj/sim och ett nytt hus varje gång jag startar spelet. Jag får idéer till husbyggen när jag tex åker bil och kikar på alla hus man kör förbi och idéer till simmarna dyker oftast upp i skallen bara.
Jag har raderat alla mina gamla familjer och börjat om med nya nu, en är en helt vanlig "simsfamilj", en annan är jag själv, min sambo och hans son, en annan består av 8 (maxantalet simmar i en o samma familj tydligen..) i olika åldrar som bor i ett stort hus tillsammans, typ ett kollektiv, den senaste jag gjorde nu är en singeltjej som bor i ett modernt lyxigt hus (haft idén på huset ett bra tag nu) och nu ska jag skapa ett homosexuellt par som ska bo ihop och senare adoptera barn 
Vad har ni för idéer på familjer/hus ni tänkt genomföra?
Edit: Ändring sker på sidan och kategorier sätts ihop därför flyttar jag din tråd till "Ts 3 Allmänt" / Pandiz sajtvärden
Jag har länge funderat på att skapa hela Breakfast Club-gänget till Sims (och tutta ihop Bender och Claire givetvis, haha), men det har inte blivit av ännu 
Atria Rattery i Piteå, Norrbotten (finns även på facebook)
Medarbetare på The Sims i Fokus och Råttor i Fokus
#1 Do it! Det är ju vansinnigt kul att fixa och trixa såhär, man känner sej nästan lite som Gud (eller vad man nu vill kalla Honom) 
Det är ju jag som har makten! Hehe.
För en del år sedan så gjorde jag alla i Vänner :-) Älskar den serien :-D
#2 Haha, jo, jag håller med 
Atria Rattery i Piteå, Norrbotten (finns även på facebook)
Medarbetare på The Sims i Fokus och Råttor i Fokus