The Sims iFokus

The Sims

Etikettlegacy-och-historier
Läst 1847 ggr
Jesperlinden97
0

Familjen Emmers

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Börjar på mitt legacy nu! :D

Grundaren till kommande generationer heter 'Cora Emmers' och bor i Appaloosa Plains, Hennes egenskaper är:

Familjeinriktad
Bokmal
Djurälskare 
Gröna Fingrar
Vänlig 

Favoritmusik: Pop
Favoritmat: Specialgryta
Favoritfärg: Svart
Stjärntecken: Oxe

Hennes livslånga önskan är att ha den perfekta trädgården!

Hoppas att många vill följa mitt legacy! Ska försöka uppdatera så mycket som möjligt! :)
En bild på Cora Emmers

You love a person, not a gender.
- Darren Criss
Medarbetare på Tonåringar iFokus & Justin Bieber iFokus

Jesperlinden97
0

Såhär bor Cora för tillfället….Enkelt men det funkar! Nu ska hon bara hitta ett sätt att käna pengar på! :)

- Darren Criss

Jesperlinden97
0

Efter att ha skaffat ett deltidsjobb på bökhandeln tjänar Cora nu 30 simdaler i timmen! 

Nyinflyttad som hon är så valde hon att lära känna sina granner lite bättre, hon gick runt i kvarteret och knackade på famlijen Rappe's hus, där öppnade Kalle och dom började genast prata, när dom pratat en stund tog Cora modet till sig och frågade om Kalle var singel, och såklart va han det! Sedan frågade hon om hans stjärntecken och det va 'Fiskarna', dom passar ihop! Ska bli spännande att se vart det här leder! :)

- Darren Criss

Jesperlinden97
0

Efter att ha spenderat mycket tid tillsammans gick Cora ner på knä och friade till Kalle! Nu är dom förlovade, men dom kan inte gifta sig riktigt än eftersom Kalle har två yngre syskon att ta hand om. 

Eftersom Cora är familjeinriktad och ska skaffa barn nån gång beslöt hon sig för att sluta på jobbet och skaffa ett nytt med högre lön. Viktigt om hon ska kunna förösrja familjen eller bygga ut hennes ''hus''. Nu ska Cora samla ihop pengar till en dator så hon kan börja öva på sitt författande och få mer pengar i lön!

- Darren Criss

Jesperlinden97
0

Cora har börjat inom journalism och har blivit befodrad! Hon känar nu 44 simdaler i timen, hon åkte sedan till Kalle för att sova över och då försökte dom skaffa barn, om jag vet rätt så hörde jag ''plinget'' efteråt så hoppas på en bebis snart! 

(Kanske inte den bästa uppdateringen men jaa ni fattar Glad )

- Darren Criss

Jesperlinden97
0

Tar en paus nu :) Uppdaterar mer ikväll!

- Darren Criss