Hackar hela tiden?
Jag spelar sims 3 kvällsnöjen på min MacBook Pro. Problemet är att det hackar heeela tiden!!
Det verkar bara som det hackar i en viss lägenhet och om jag inte bor i den så hackar det inte så mycket. Just den lägenheten är den största. Den är perfekt till min familj som är snart 4 st.
Jag vill veta Varför mitt sims hackar på min Mac. Det kan vara så att skivan kanske är lite repig, har försökt att rengöra den och så men det hjälper inte.
Jag har också en till fråga:
Hur tar man bilder på sims medan man spelar? Jag kan typ inte göra det. Kan inte ha andra flikar uppe än just the sims.
Tacksam för svar!!
varför ditt sims hackar så mkt vet jag inte.
men bilder kan du ta på två sätt: antingenb trycker du på bokstaven c på tangentbordet eller så trycker du på kamraknappen på skärmen som sitter nere vid vänsterhörn.
hoppas du förstog! :)
När det väl "stannar" som de flesta säger återställer det sig aldrig. Jag måste starta om datorn gång på gång efter det har hackat. Jag testade en gång att vänta och se om simset funkade igen, men efter jag väntat i 1 timme gav jag upp :(
Tack för foto tipsen :) Jag vill kunna lägga upp bilder på internet och sånt…
sen går det att ha andra flikar uppe när du spelar sims. jag kan bara inte förklara exakt eftersom jag vet inte vad alla saker heter.
Jag kan förklara lite mer exakt sen ifall ingen annan hinner före. och ifall du vill leta själv så finns den funktioner någonstan efter du har tryckt på de tre prickarna i vänstra hörnet :)
Hur gör du när du rengör din skiva? Jag vill bara poängtera att om man tänkt rengöra en skiva så ska man göra det oerhört försiktigt och absolut inte dra "längs med" skivan, utan från mitten och ut mot kanten för att minska risken att skivan förstörs.
Ang. lägenheten låter det inte som ett prestandaproblem, utan snarare som en bugg. Har du testat installera om spelet? :)
Atria Rattery i Piteå, Norrbotten (finns även på facebook)
Medarbetare på The Sims i Fokus och Råttor i Fokus