The Sims iFokus

The Sims

Etikettövrigt
Läst 2513 ggr
Benne
0

Vilket grafikkort har ni?

Ja som rubriken lyder så undrar jag vilket grafikkort eller dator ni har som stödjer spelets fulla grafik. På min dator så får jag spela på en lägre grafiknivå men jag skulle gärna om det fanns möjlighet vilja skaffa ett bättre innan jag börjar legacy :) Så vilket kort? Vad tycker ni om det? Var det dyrt m.m :)

kodex
0

Jag köpte min dator från den här killen http://www.speldatorn.se/ och är supernöjd! Vet inte vilken av de datorer han säljer nu som jag köpte i somras eller om han har den kvar, men jag köpte datorn och sa till honom att jag ville ha den billigaste datorn han hade som man kunde spela the sims 3 på med högsta grafik utan att det skulle bli segt. Han var mycket hjälpsam och uppriktig! Du kan fråga honom saker utan att du skall köpa dator av honom också skulle jag tro. Jag frågade en MASSA innan jag bestämde mig och han svarade med långa och informativa svar på mina frågor om olika datorer, grafikkort, processorer m.m.!

Det grafikkort som jag har är: AMD Athlon(tm) II X3 455 Processor 3.30 GHz

Installerat RAM minne: 4.00 GB

System: 64-bitars operativsystem

kodex
0

Hittade lite mer info nu om datorn! Det är en Gamer 455 -Elite 334 som jag antar motsvarar Gamer 460 (fast uppdaterad och bättre) på sidan jag angav, tror jag. Den kostade 4467kr + windows på 796kr. Verkligen ett bra pris till den datorn jag fick!

Benne
0

#1,2 Tack! Jag ska nog kolla hos honom :D

Wisby9211
0

Grafikkortet jag har är ett kort på 3.60 GHz

Ram minne: 4.00 GB

System: 64-bitars operativsystem

Madeleine - Medarbetare för Pudel.ifokus!