The Sims iFokus

The Sims

Etikett: ts3-allmänt
Läst 4741 ggr
VilmaKristina
0

Hur kan han flytta in?

Min sims gubbe har krånglat lite för mycket, hon gjorde slut med sin kille men blev tydligen tillsammans med han igen utan att jag visste det så såklart försöker jag få ihop henne med en annan med pojkvännen 1 meter ifrån, hon fick ett oanständigt rykte pga av det.

Men nu när hon har haft myspys med den nya och gjort so gott som allt ''trevligt'' förutom skaffa barn.

Men varför kommer inte ''be flytta in'' upp som ett alternativ när jag trycker på han?

Kan jag få lite tips och råd så jag kan få ihop henne med han förevigt? :P

Tråden har flyttats till 11. TS3 - Allmänt, trådarna flyttas för att få bättre ordning på sajten // Sajtvärden SimsBrooke

• Once you see it, you can never forget. Once it sees you, you can never escape.

[SallysPigge]
0

Jag får det så med ibland varför det blir så vet jag inte men du får nog fortsätta att uppvakta honom, bjud honom på dejt, flörta ge blommor gör allt så kanske det går tillslut. Och se till så att det verkligen är slut med den andre så hon inte blir anklagad för otrohet innan ni ens fått barn. :-)

VilmaKristina
0

Märkte nu att hennes nya kille har ett hus bredvid sig där man kollar in vänner/bästavänner osv.

Det är slut med han andre, dom är ovänner och han är hennes ''expojkvän'' :)

• Once you see it, you can never forget. Once it sees you, you can never escape.

Wisby9211
0

har för mig att dom måste gifta sig för att han ska kunna flytta in, men är inte helt 100 %

Madeleine - Medarbetare för Pudel.ifokus!

VilmaKristina
0

Har nu gjort henne gravid, hoppas det ska hjälpa.

Märkte nu att han har svårt att binda sig.

[SallysPigge]
0

#4 Kan vara det, för man kan flytta ihop utan att gifta sig :-)

VilmaKristina
0

Följ gärna deras krångliga förhållande i mitt inlägg om dom :)

http://thesims.ifokus.se/discussions/4f68ba8988f4722725005442-folj-familjen-potter

Mitchika
0

Här är ett tips från mig, som funkade för mig när min sim inte kunde be sin gäst från Kina flytta in.

Först trodde jag att det var just det med Kina, men jag ville testa en grej först. Jag gjorde en massa handlingar under Vänlig, till exempel Lära Känna, Fråga om dag, Intressa för… vad dom nu kan vara intresserade av. Göra massa vänliga handlingar med simmen i fråga, helt enkelt.

När man ser på mätaren uppe i vänstra hörnet att "Göran tycker att Sofia är Vänlig" så brukar fler alternativ dyka upp under menyn Vänlig. Då brukar även alternativet "Be att flytta in" eller vad det nu var dyka upp. Plus att dom måste ha hög relation med varandra, naturligtvis.

Har inte spelat Sims 3 på ett tag på grund av datorbrist, men jag tror det ska funka!

PS! Min Sim och dennas gäst från Kina är nu glada sambos! :D

Sajtvärd för Pokémon iFokus och The Sims iFokus 🐺

"Hark, hear the howl that eats the moon alive" - Tell Me What the Rain Knows