Nya uppdateringen TS3
Fungerar era spel bra med senaste uppdateringen? Jag vågar inte ladda ner den, är rädd för att hela spelet muppar sig då… 
mitt spel har börjat hacka väldigt mycket när man spolar tiden!
Madeleine - Medarbetare för Pudel.ifokus!
Mitt hackar också =( irriterande.
Medarbetare för The sims ifokus
](http://thesims.ifokus.se/ "The sims ifokus")Personlig blogg Närketjejen
The sims blogg SimsBrooke
Kan man typ hämta hem den gamla på nått sätt?
Madeleine - Medarbetare för Pudel.ifokus!
Mitt funkar allderles utmärkt! :)
~ When life gives you a hundred reasons to cry, show life that you've got a thousand reasons to smile.
Mitt funkar också jättebra! :)
Vilken version är den nya?
Får nämligen inget uppdatera meddelande längre då launchern inte kan ansluta till Origin :P
Mitt funkar mycket bättre nu när jag har uppdaterat! :)
Te sunt non solus ♥
Har blivit uppdaterat två gånger nu och buggarna är värre än innan. Jag trodde att uppdateringarna bland annat var till för att fixa buggarna… Buggarna är störiga och jag får starta om spelet ca fem gånger på under en timme, och nu har Liemannen återigen försvunnit och ingen kan dö.
Suck
#8 Har liemannen försvunnit!? :O
Jag har hört om många buggar förr, men aldrig den! Gud, vad frustrerande.
Det verkar vara väldigt, väldigt mycket krångel kring patcherna nu för tiden (även tiden innan jag försvann, om jag minns rätt). Fortsätter det så här får jag börja forska lite i det, för det är frustrerande.
Jag råkade ut för hackande hästarbuggen, men jag tyckte bara den var så jäkla kul! XD
Det vill säga, hästarna ser ut som att dom hackar sig fram på något konstigt sätt när dom galloperar. Jag skrattade lika mycket varje gång, men sen fixade det sig då jag patchade innehållet från SimStore.
Sajtvärd för Pokémon iFokus och The Sims iFokus 🐺
"Hark, hear the howl that eats the moon alive" - Tell Me What the Rain Knows
Liemannen kom till mig i alla fall: Dock fick jag uppdaera idag så kan vara därför?
Medarbetare för The sims ifokus
](http://thesims.ifokus.se/ "The sims ifokus")Personlig blogg Närketjejen
The sims blogg SimsBrooke
Liemannen kom och tog två av mina hundar när jag hade hackiga hästbuggen, så han har alltid hållit ett vakande öga på mina levande simmar och deras husdjur. Trots andra buggar! :)
Sajtvärd för Pokémon iFokus och The Sims iFokus 🐺
"Hark, hear the howl that eats the moon alive" - Tell Me What the Rain Knows
#9 Liemannen slutade komma till mina simmar någon vecka efter att jag börjat spela Husdjur. Jag har sen dess väntat på en ny patch med förhoppningen om att bland annat den buggen skulle ordnas men tji fick jag. Ingen av de andra buggarna är borta heller…