The Sims iFokus

The Sims

Etikettteknisk-hjälp
Läst 2067 ggr
IzaEleonora
0

kan ej registrera

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Har haft mitt sims 3 ganska länge, är ett köpt spel men när jag försöker registrera det kommer detta upp (infogade bild)

Hade själva spelet registrerat för lääängesen men har varken aning vilken mejl då jag testat skicka ett glömt lösenord till mina mejl och kan som inte få reda på något om det :/

Någon som har någon aning hur jag ska fortgå för vill så gärna testa på att skapa en egen värld.

Tråden har flyttats till 17. Teknisk hjälp, trådarna flyttas för att få bättre ordning på sajten // Sajtvärden SimsBrooke

[SallysPigge]
0

Du kan inte registrera om ett redan registrerat spel.

IzaEleonora
0

Jo det har jag fattat men hur kan man göra för att få reda på vars den är registrerad eller få dem att oregistrera det? Sen just det där meddelandet kom inte upp förut utan då stod det klart och tydligt att spelet redan var registrerat, men stod inget sånt.

[SallysPigge]
0

I första inlägget så skriver du att du försöker registrera spelet igen och det var det du fick svar på.

Och få det oregistrerat kan man nog inte få, men du får vända dig till EA eller The Sims3.com för att få hjälp med vilken e-mail du använt.