The Sims iFokus

The Sims

Etikettteknisk-hjälp
Läst 3489 ggr
Rebbie
0

Avinstallera & installera spelet senare igen?!

Hej, jag har installerat The Sims 2 på min dator och när jag fick The sims 3 pets så installerade jag det också. Men det funkar typ inte, grafiken blir helt fel, jag kan inte förklara men alltså det ser verkligen inte ut som det ska göra, t.ex. djuren ser alldeles missbildade ut och det blir helt konstigt när jag ska spela det… Min pappa sa att min dator inte har tillräckligt med kapacitet att spela det spelet för hårddisken är nästan helt full, så jag tänkte att det kanske hjälper att avinstallera The Sims tvåan. För det är spelena som tar allra mest plats på min dator!

Så…frågan är: kan man avinstallera The Sims 2 och installera det igen, nångång senare? Jag vill gärna kunna spela det pånytt nångång och vill inte bli av med det! Ifall jag ångrar mig, alltså.

Hoppas någon har svar på min fråga! :)

Tråden har flyttats till 17. Teknisk hjälp, trådarna flyttas för att få bättre ordning på sajten // Sajtvärden SimsBrooke

ryttarensofia
0

Såklart att det går att installera det igen, varför inte lixom? :) Men försök rensa datorn på bilder om du har, och onödiga saker :)

Kraam från Ryttarensofia!

ryttarensofia
0

Och förresten, du måste väl ha the sims 3 också?

Rebbie
0

Ja, jag har nog försökt ta bort bilder, men det finns för många som jag inte vill radera.. :D

Japp, det märkte jag efteråt, men vi köpte The Sims 3 så det problemet är åtminstone löst :) Tack för svaren!

kodex
0

Ja, du kan installera om fast allt du har gjort då i tvåan kommer ju att försvinna :)

[SallysPigge]
0

Du kan absolut installera om. Och om det är mängden på dina bilder som gör att du inte kan spela trean så får du ta och fundera, bilderna eller spelet?

ryttarensofia
0

Köp annars en extern hårdisk som du lägger alla bilderna på, det har jag :)