TS3 I Rampljuset, risa/rosa
Har inte skaffat rampljuset-expansionen då det inte kändes som en grej för mig riktigt.
Men lite nyfiken är man ju allt ;)
Så ni som har det, hur är det? Vad tillkommer? Är det bara att man kan sjunga inför grupp/på scen? Kläder? extramaterial?
Vill veta allt =)
Det är helt fantastiskt!
Ännu har jag bara testat på sångar yrket men jag är redan helt fast. Som sångare levererar man sånogram (ett slags sångmedelande för hyllning, uppmuntring m.m) Man kan även uppträda för dricks, själv tycker jag man känar ganska mycket på det särskilt när man kommer högre upp i karriären. Att uppträde på konserer (gig) är förstås det roligaste i början får du själv söka upp ägaren till lokalen för att försöka bevisa att du duger men senare kommer de komma krypande till dig och böna och be.
Kläderna är helt OTROLIGA, det finns ett dussintal nya snygga kläningar (det är faktiskt mest kläningar) och andra kläder. Det finns även några nya frisyrer. En del är riktigt konstiga och andra riktigt snygga.
Möbler (sängar, bord, stolar m.m) känner jag att det är ganska sparsamt med. Dock finns det massa nya coola spel.
Den nya staden är inte riktigt min smak, jag älskar alla nya byggnader me djag tycker ändå att det saknas något.
Av mig får spelet en självklar 5 (av 5) 

Köpte det idag. ska installera å spela nu. hör av mig om vad jag tycker sen :D
Förmänskliga inte djurens beteende. Fördjurliga dina egna