Simmen borta?! Hjälp!
Min sim fastnade och jag startade om spelet, när jag startade igen så var hon borta och endast hennes man fanns kvar i huset.
Han fick resa utomland och där så dök hon upp och när han skulle åka hem igen så kunde han välja att ta med henne hem.
Men väl hemma så finns det endast en grön fyrkant i vänstra hörnet under honom men hon existerar inte.
Vad har hänt och hur göra nu?
Har startat om spelet x antal gånger och håller på att bli galen! har även testat resetsim m.m
Snälla någon hjälp mig!
Sparade du innan du startade om? I så fall finns det nog inte så mycket att göra :/ Använd resetsim-fusket nästa gång en sim fastnar eller buggar så brukar det lösa sig!
jag har inte sparat någonting för försöker jag spara så stänger spelet av sig och säger att det är ett fel som microsoft ska försöka fixa :/
Den lilla rutan för min sim finns, och den fick nyss ett extra knäck på sitt arbete men simmen är totalt osynlig och går inte att klicka och göra något med den, inte ens den gröna diamanten syns :(
å nu när den andra simmen lägger sig för att sova så sover den i 2sekunder och sen står den helt plötsligt utanför huset och går in genom dörren igen. vad är felet?