djuren
Någon som har koll på hur länge djuren i sims 3 är dräktiga? Jag har en häst som vart dräktig ett tag, det känns som evigheter xD
MVH
Sofie
Jag gissar på 3-4 dagar, brukar aldrig räkna. Det tar sin lilla tid bara. :)
Okej, det har gått längre än så. Jag har inte räknat, men jag har tävlat en annnan häst 5 dagar, adopterat ett barn som jag haft i ca 4 dagae och köpt/sålt djur sen hästen blev dräktig. Därör jag va nyfiken på hur lång tid det tar. Innan har fölen kommit ganska snart.
MVH
Sofie
Nu fick den andra hästen ett föl.. Kan det vara så att sims hakat upp sig? Jag vill ju tävla med hästen som fortfarande är dräktig..
MVH
Sofie
Nej det tar nog bara så lång tid, jag själv har aldrig brytt mig om sånt, även om jag föder upp hästar väldigt mycket! :)
Den hästen har ju fått föl innan och då tog det alls så lång tid.. Men jag sålde hästen och köpte tillbaka den å då föddes fölet. :)
MVH
Sofie
Det har hänt mig en gång det giock nog typ 4-6 dagar till jag fick mitt föl ( =. men jag gorde om så dom kunde få ett föl och sen fick jag det om cirka fyra dagar
#6 Men det är ju inte jätte länge, för mig var det ju typ 10 dagar eller så.. :P Men det löste sig i alla fall.
MVH
Sofie
En av mina katter vart precis dräktiga, jag skrev upp dag och tid så kan jag kolla hur många dagar det tar innan hon föder (:
//Jessie
#8 tack :)
MVH
Sofie
Hon vart dräktig 16.00 på torsdagen (speltid). Fredag klockan 03.00 kom det upp en ruta att hon var dräktig. Hon födde 17.00 på lördagen. Två dagar tog det allstå. Sen vet man ju inte om det varierar och om det är skillnad för hundar och hästar (:
//Jessie
#10 det kan ju skilja, hade vart kul å veta hur länge alla olika djur är dräktiga. Kan burdjuren få ungar också eller är det bara häst, hund och katt?
MVH
Sofie
Det är bara hund, katt och häst som kan få ungar (:
//Jessie
#12 Okej!
MVH
Sofie