The Sims iFokus

The Sims

Etikettts3-allmänt
Läst 3077 ggr
htt
0

Gammal sim- normal livslängd

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Grundaren i min legacy har uppnått en väldigt hög ålder, 111 simsdagar. Ärligt talat, jag börjar bli riktigt less på henne! ;) 
Hur gamla kan de bli egentligen? Jag har på normal livslängd och enligt den ska simmarna ju bara bli 90 år :S

Edit: Ändring sker på sidan och kategorier sätts ihop därför flyttar jag din tråd till "Ts 3 Allmänt" / Pandiz sajtvärden

SimsBrooke
0

De kan bli ganska gamla om man har otur =) Jag väntar på att två av mina simmar ska dö i familjen Jones.

Medarbetare för The sims ifokus
](http://thesims.ifokus.se/ "The sims ifokus")Personlig blogg Närketjejen
The sims blogg SimsBrooke

[xMondSy]
0

Jag tröttnade på att vänta på liemannen till grundaren i min familj så jag lät henne somna in :) 101 dagar blev hon.

NelliZ
0

Om du är trött på henne får du la döda henne xD

//Julia

Jetta
0

TS: Du som oroade dig för att hon skulle hinna dö innan hennes dotter blev ungdom Flört

Jag har 40 dagar inställt som livslängd för katter men jag har en som är 54 dagar nu vilket är jobbigt eftersom jag vill ha plats i familjen för fler barn.

htt
0

#4- hahaha ja det bara jävlas för mig ;)

htt
0

Ärligt talat.. Nu är hon 118 simsdagar ;) 
Jag ger det till 120, sen får jag se om jag dödar henne, haha!

[anfisha]
0

Asså det är du som bestämmer du kan välja hur länge din sim kan leva.

Om du går in på alternativ kommer du se längst upp 6 små tekningar eller 7 om du har The sims 3 I Rampljuset. Du ska klicka på fjärde bilden om du har muspekaren mot den kommer det att stå "spelalternativ" där klickar du. Så kommer du se bebis så många dagar och så vidare du kan ändra på dem så att tillexempel bebis 1 dag ålddring 4 dagar ja och så vidare.