The Sims iFokus

The Sims

Etikettts3-allmänt
Läst 2077 ggr
VilmaKristina
0

Adoptera vildhäst?

Får plats med ennu en till box i stallet och tänkte skaffa mig en vildhäst/enhörning, men vart håller enhörningarna till?

Vill gärna hitta en svart.

Och hittade ett 3 manna gäng vild hästar men det blir alltid en ''bubbla'' över dom med min sim och en ''ogillar'' märke över..

Och dom nekar godiset, min sim är ryttare och har fullt i ridningen..

Hjälp Glad

Tråden har flyttats till 11. TS3 - Allmänt , trådarna flyttas för att få bättre ordning på sajten // Sajtvärden SimsBrooke

• Once you see it, you can never forget. Once it sees you, you can never escape.

SimsBrooke
0

För att kunna gå fram till en vildhäst/enhörning måste du titta på den ganska många gånger för att det ska bygga upp en tillit till varandra. 

I vilken stad spelar du i?
Om du spelar i det kvarter som kom med Husdjur så kan du ta upp kartan så du ser hela staden och kolla efter ett sken. Detta måste göras på natten.

Medarbetare för The sims ifokus
](http://thesims.ifokus.se/ "The sims ifokus")Personlig blogg Närketjejen
The sims blogg SimsBrooke

VilmaKristina
0

#1 Räcker det inte med att vara bästis med hästen?

Är det samma sken för svarta och vita enhörningar?

• Once you see it, you can never forget. Once it sees you, you can never escape.

Recca1
0

Det är samm sken på svarta och vita enhörningar. Glad

VilmaKristina
0

Kar kollat två nätter nu men hittar inget sken Rynkar på näsan

LeeKnow
0

Jag har för mej att man måste ha egenskapen Djurälskare Obestämd

I Appaloosa Plains befinner sig oftast enhörningarna vid Kanelkrönsfallen eller Appaloosas Vattenverk

De kommer fram 20.00 och försvinner 05.00

Jag vet inte om de finns i andra städer men jag har bara hittat de i Appaloosa Plains

Hoppas det hjälpte något om var de finns Glad

VilmaKristina
0

Min är dessvärre ryttare så hoppas inte Djurälskare är ett måste :S

Det hjälpte verkligen! :D

LeeKnow
0

Hmm… Jag vet faktiskt inte, men jag tror att man måste vara djurälskare. Iallafall så har jag aldrig hittat enhörningar när jag inte har varit djurälskare..

Annars kan man ju använda koden "testingcheatsenabled true" och hålla in Ctrl och trycka på simmen, då kommer det fram "Ändra sim i skapa sim läget" eller "Ändra egenskaper för denna sim"

Men det var väl den koden som kunde förstöra simset tror jag Obestämd

VilmaKristina
0

Kan den koden förstöra simset?

Har använt den koden sen jag skaffade 3:an xD

LeeKnow
0

#8 Nää jag vet inte ;)

Jag har ochså använt den sen jag skaffade 3:an. Men sen läste jag någonstans att den kunde förstöra simset. Inte säker på om det var den koden dock Skrattande Jag använder den fortfarande ;D

VilmaKristina
1

Har nu bytt och ska vakta vattentornet som sjutton, vill ha en svart enhörning Obestämd

Mina 3 andra hästar är nämnligen vita så lite svart skadar inte xD

LeeKnow
0

Lycka till! Glad

VilmaKristina
1

Tack, det lär behövas i denna tackt ♥

Mumsing
0

behöver inte alls vara djurälskare, ingen av mina simmar är djurälskare och jag ser ofta enhörningar :)

VilmaKristina
0

Men för att adoptera behöver man vara djurälskare :)