Alltid ex pojkvän?
Min sim gubbe hade e kille och skaffade barn, men kände att det skulle vara roligt om bara mamman och sonen bodde ihop och dom hade en super relation, så jag gjorde slut med killen..
Men kommer det alltid vara Expojkvän vid killens namn?
Dom är på bästis grad i relation men ändå är dom ovänner..
Tråden har flyttats till 11. TS3 - Allmänt, trådarna flyttas för att få bättre ordning på sajten // Sajtvärden SimsBrooke
- Once you see it, you can never forget. Once it sees you, you can never escape.
De är inte ovänner om de är hennes expojkvän. De är så bra kompisar som mätaren är :)
Kraam från Ryttarensofia!
jag var gift en gång men skilde mig av samma anledning som du och då stod det exman/exfru på dem, men när jag sen träffade de och pratade med de kunde jag få upp alternativet "be att vara vän" under "vänlig.." eller ngt sådant och då blev de "vänner" istället för ex.
Mina ör ovänner, skulle vara vänlig mot han då han är pappa ditt hennes barn men han blev arg och stack..
Förresten påverkas barnet och mamman har en kile som inte är barnets riktiga pappa?
- Once you see it, you can never forget. Once it sees you, you can never escape.
Det gjorde mina simbarn när min simmamma träffade en annan kille :P
Hur reagerade dom och sånt där?
De reagerade negativt. Varje gång de såg sin mamma tillsammans med en annan kille så blev de ledsna :P
Aj då, tur att min sim är singel och INTE sökande :P