The Sims iFokus

The Sims

Etikettts1-och-ts2-expansioner-med-mera
Läst 5219 ggr
Author7
0

Djur som rymmer hemifrån

Har en sim familj med två katter och en hund. Hunden kom dock senare. Men saken är den att katterna inte alls trivdes ihop så en dag fick honkatten nog och rymde Rynkar på näsan Har varit borta i två simdagar nu. (Hunden köptes efter den hade rymt). Hann aldrig köpa halsband till den men köpte halsband till de andra djuren. Har däremot anmält henne som saknad. Hon hade ganska så bra relation med sin husse, djurkompis.

Så vad ska man göra nu? Kommer hon att komma tillbaka? Kan man göra något så att hon kommer tillbaka?

Är gärna öppen för fusk Flört

Edit: Ändring sker på sidan och kategorier sätts ihop därför flyttar jag din tråd till "TS1 & Ts2" Expansioner & Prylpaket/ Pandiz sajtvärden

Medarbetare för Days of our lives

Author7
0

Glömde säga att det är the Sims 2 jag pratar om.

Itchy
0

ring polisen & anmäl försvunnen, har du tur så kommer katten tbx :)

You can't spell Bitchy without Itchy

kodex
0

Man får ha i si magen och vänta!

LillaLing
0

Jag vet inte något annat än att ringa polisen och anmäl ditt försvunna djur sen vänta och se om dom hittar hon/han eller inte annars kanske hon kommer tillbaka…Man vet alldrig…Tyvärr är jag inte så bra på the sims men jaa det var det ända jag kunde om det där…Men hoppas det går bra tillslut…

Author7
0

Katten kom hem av sig själv för den var hunrig :P Riktigt hunrig och hade alla möjliga kriser så djurskyddsombudet kom och tog alla husdjuren ( även de som mådde bra) Obestämd Sen så adopterade jag om honkatten och nu är hon bästis med hussen. Och hitills trivs hon riktigt bra. Märkligt nog har hon en "rymmasymbol" på sig även om det går att klicka på henne och simmarna kan leka med den osv Oskyldig

Men bra att ha henne tillbaka.

[Agilityvovven]
0

Länge sedan någon skrev i tråden (och ts har fått tillbaka katten), men bättre sent än aldrig….

Jag har för mig att om man flyttar ut familjen från huset (och sedan flyttar in den i ett nytt eller samma hus) så kommer det bortsprungna husdjuret tillbaka.Glad