Har STORA problem!!
Hejsan!
Min sambo kom hem igår med The Sims 3 I Rampljuset till mig och jag började direkt att installera det. När det sedan kom till att spelet ville att jag skulle installera den senaste versionen av Origin (för dem rekommenderade det) så började jag min installation.
Installationen ville inte fullfölja (vanligt problem för min del med Origin men nu är det löst) så jag avslutade installationen av I Rampljuset.
Nu bara för att jag avslutade den så kan jag inte spela det, avinstallera det eller om installera, jag är helt enkelt FAST!
Jag har försökt avinstallera det manuellt men det resulterade i att all information om spelet försvann, spelet finns tydligen kvar på datorn för det ser jag i kontrollpanelen men jag kan inte ta bort det från kontrollpanelen :-S
Det är enda stället där spelet finns så är det i kontrollpanelen och ingen annanstans på datorn. Har sökt igenom hela "skiten" men hittar inga resultat. Har även försökt med regedit.
Vill bara avinstallera det så jag kan göra om allt en gång till så det fungerar :-)
Tack på förhand
Har du testat och starta om datorn och sen försöka att avinstallera?
Medarbetare för The sims ifokus
](http://thesims.ifokus.se/ "The sims ifokus")Personlig blogg Närketjejen
The sims blogg SimsBrooke
Du är så illa tvungen att formatera om hårddisken som spelet ligger på, tyvärr.
Vänliga hälsningar
Jenny, sajtvärd på Agility iFokus
Driver även bloggen Hundtokiga