onödan gnäll...
Jag tänker nu gnälla helt i "onödan". Mest tänker jag gnälla för att jag är lat och jag hoppas att i alla fall någon känner med mig.
Imorgon ska jag få ett äkta sims3 spel (och nej detta är ju mer än bra och inte en del av mitt gnäll). Men urk, jag har säkert 300 saker nerladdat och av dem säkert 100 installerade i spelet. Jag har inget emot att sitta en hel kväll och ladda hem saker men tänk på allt man måste installera. Det kommer ju F*N ta en vecka typ och då har jag inte ens räknat med att jag får från sims3 sajten som jag nu får tillgång till.. Snacka om att jag kommer sitta hela lördag och söndag med att installera hemladdade saker…urk :( Kunde dom inte löst detta med installerade spel lite smidigare? Förut satte man allt i en mapp, sen visade spelet namnet på själva saken och om du inte gillade saken kunde du då leta upp namnet i mappen och ta bort filen sen. Nu hittar man inte saker (för att ta bort) om dom inte är installerade och att installera tar ju så hysteriskt lång tid.
Detta är varför jag gnäller och har redan nu ångest inför mitt "nyspelande" imorgon kväll. För jag har ju inte sådan tur att jag ska handla spelet kl 10 imorgon bitti utan att maken handlar tillsammans med massa andra spel/data saker och därmed får jag det runt 19 eller när han nu kommer hem från jobbet…suck :D
Vad jobbigt! Du får kämpa på! 
//Elin
Jo men visst har jag det jobbigt :P dock är det ju som sagt mest gäll för att inte ea games kunde fixa ett smidigt sätt att få dit nya saker :D
Antar att du tidigare har spelat en nedladdad verision? Jag är i allmänhet inte emot att ladda ner musik och spel och så, men jag ÄLSKAR The Sims så om de är så att du tidigare spelade en olagligt nedladdad verision så är jag lite skadeglad;) hehe…
Det har ju tyvärr inget att göra med om den är nedladdad eller inte då spelet i sig funkat jättebra :D Men var skadeglad du ;)
Grejen är ju att det tar tid att installera cirka 300 custom content och det är mest det jag gnäller för. Fick förresten collectors editon av maken igår så nu har jag en fin liten grön diamant som usb minne på min nyckelknippa :D
Jo, jag menade bara att om du hade köpt ett riktigt på en gång hade du inte behövt installera om det och därmed inte behövt installera alla 300 grejer igen;)
Jag har nu ett riktigt och har miljoner saker (känns det som) installerade. Hoppas bara det inte krashar för då börjar jag gråta :D
har en fråga är tacksam för svar
min gubbe sitter upp och sover
vad ska jag göra för att den ska ligga som alla andra
#7 Du ska egentligen skapa en egen tråd men för att svara på din fråga: testa att skriva in Resetsim Förnamn Efternamn i fuskrutan. Då blir det t.ex. Resetsim Anna Andersson :) Eller så kan det vara så att det är en nedladdad säng den sover i och då kan det bli så