Familjen Everdeen.
Det första Rue gjorde när hon kom till Sunset Valley var att skaffa ett jobb. Hon åkte till journalistikbyggnaden och fixade ett jobb inom affärer. Efter det så drog hon till Stadsparken för att få se det berömda Stadshuset. Av en slump så stod hennes chef och beundrade Stadshuset också. Som den arbetsnarkomanen Rue är, så gick hon fram till henne och började prata om jobbet. Rue tyckte om sin chef väldigt mycket, och såg sina chanser öka för löneförhöjning. Efter det så åkte hon hem och spenderade natten i sin väldigt obekväma säng.
Följer!
Inspirerad av hungerspelen? ;)
Följer :)
följer :)
#4 Ja, lite. :)
Vi gratulerar Rue som nu har kommit upp till nivå 6 inom affärer!
Rue fortsätter jakten på hennes själsfrende, och har haft några flörtar. Hon gillar en man vid namn Stevie McGrawn extra mycket.
Eftersom Rue befodras mycket och ofta så har har hon köpt lite mer grejer, bla en spis, dator och dush. Såhär ser det så kallade "huset" ut än så länge:
Det går lite upp och ner för Rue just nu. Hon sover alldeles för lite, vilket gör att hon måste hem direkt efter jobbet för att sova. Och då hinner hon tyvärr inte träffa sin flört, Stevie McGraw.
När Rue var påväg hem från jobbet en dag bad hon samåkningsbilen stanna, för hon såg ett hus som bara fick henne att tappa andan. Hon beslutade att hon skulle jobba gärnet så hon kunde få råd med det. Här får ni se det vackra huset:
Rue har fyllt vuxen! Hon har börjat få ångest över sin framtid. Bara hon hittar en man!
Rue har uppnått sin livsdröm, att bli VD för ett megaföretag. Så nu är hon på topphumör.
Rue har fått upp ögonen för sin nya chef, Thornton Wolff (kommer inte riktigt ihåg vad han heter) och bjöd sent på kvällen ut honom till stranden. Dom skrattade, och flörtade lite. Hon upptäckte att han inte gillar barn och att han har problem att binda sig. Och dessutom är han gift. Men hon kan bara inte motså hans snygga polisonger och slanka kropp.
När Rue uppfyllt sin livsdröm så hade hon ingen glöd kvar. Hon orkade inte jobba kvar på affärer längre. Precis när hon höll på att ge upp så kom chefen fram och sa:
- Rue, du har gjort sådant intryck på folket här i Sunset Valley, så stadshuset har erbjudit dig ett jobb som Vice President, nivå 9. Jag har sett att du har börjat tappa glöden lite, så jag tror detta skulle vara bra för dig.
Rue blev överlycklig och såg till att ta alla sina kollegors nummer, så hon inte tappade sina underbara vänner. Hon överraskades av alla krav på det nya jobbet, men glöden kom tillbaka igen.
Dessutom så har Rue helt glömt bort Thomston Wolff. Hon är helt säker på att hon har hittat Mr.Right. När hon kom ut från sin första dag på det nya jobbet så satt han på trappan och beundrade den stora vackra fontänen. Rue var så upptagen att beundra honom, så att hon tappade sin pappersmapp och en massa papper flög ut. Gage ( som han hette ) hjälpte till att fånga in alla. Efter det bjöd han henne på middag. En dag när Rue bjöd hem honom så insåg hon att hon inte lever länge, så hon frågade om han ville bli hennes pojkvän. Självklart sa han ja. Men när Rue plötsligt fick för sig att fria så gick det över gränsen. Men Gage förlät Rue. Han följde med henne in i hennes hus (ja, hon har fått ett riktigt hus nu, med tak och allt!) och sedan ner i sängen för …. ja, ni vet. Rue är så lycklig, och hon är stensäker på att Gage är fadern till hennes barn.
Lyckan har kommit till Rue! Efter att ha varit ihop ett tag så tog Rue chansen och friade igen. Denna gång hade hon turen på sin sida och fick ett ja till svar. Efter det ställde dom till med en stor förlovningsfest, och hade dagen efter ett privat bröllop i stadsparken. Eftersom Gage var arbetslös hade han inte så mycket pengar att komma med, men det gör inget så länge dom är tillsammans. Rue är överlycklig och älskar sin man mer än någonting annat.
Rue och Gage hade en fest för att samla in pengar till Rue's jobb, och fick in hela 44780 simdaler! Hennes chef blev glad och gav henne en löneförhöjning.
Men andra saker har hänt. Efter festen så kröp Gage och Rue ner i sängen och dagen efter gick Rue till toaletten och kräktes. Det kunde inte betyda någonting annat än att Rue var med barn. Efter 2 dagar såg man barnet, och Gage och Rue är överlyckliga och har rean börjat inreda barnkammaren och läsa om graviditeter och barn.
Gage har fått jobb som Labtekniker inom vetenskap. Hans livsdröm är att bli uppfödare av någonting.
Vi önskar Rue och Gage ett stort grattis!
Mitt i natten vaknar Gage upp av att Rue skriker:
- Vakna upp gubbe! Vattnet har gått, sölpotatis! Skynda!
Gage ringer en taxi och far iväg med Rue till sjukhuset, helt stel och stressad. Men efter mycket smärta och skrik så kommer Rue och Gage ut med en pojke vid namn Damon. Damon fick egenskaperna God och Lättsovare. Rue har börjat snegla lite på ett större hus, men det får vänta lite. Nu finns bara att ge barnet den kärlek den behöver i fokus.
Mitt i natten när Damon satt och klinkade på sitt minipiano så kom värkarna och vattnet gick. Denna gången var det lite mildare svordomar, men ändå.
_ Men Gage! Det ligger ett barn i min mage som vill komma ut, den kanske dör där inne, för in i helskotta skynda dig! sa Rue.
Gage skyndade sig att ringa en barnvakt och tog sedan med Rue till sjukhuset. Nu är det bara och vänta och se om Damon får en lillebror eller lillasyster.
Det blev en pojke, igen! Gage och Rue kom överens om namnet Liam. Liam fick egenskaperna Virtuos och Älskar Naturen. Hur ska det gå med två småbarn i ett hus med bara ett rum? Rue har bestämt sig för att flytta, och Gage har hittat ett hus som han tycker extra mycket om.
Här har ni honom, Liam Everdeen:
Rue's nära vän och föredetta chef Nancy Markövertag har gått bort. Rue är väldigt sorgsen, men försöker ändå vara en bra mamma.
Vi säger grattis till Damon som har lärt sig att prata. Nu är det nog bara kvar att lära honom att sluta prata!
Gage har blivit befodrad till Värdelös Manickmanipulerare. Det går sakta för Gage att nå uppåt i karriärstegen, men sålänge han inte skippar jobbet så går nog allt som det ska.
Det verkar som om Damon har blivit lite extra busig efter att ha lärt sig att prata. På eftermiddagen så kom Rue plötsligt på:
- Gage, har du sett Damon?
- Nej, han var väl med dig?
- Nej! Herregud, vart är han?
Ja, efter mycket letande och en gnutta panik så hittar dom honom, i leksakslådan.
Grattis till Damon som äntligen vuxit upp till ett barn och lämnat blöjbyterna och spjälsängarna bakom sig, och börjat skolan! Han tredje egenskap blev bokmal.
Eftersom Rue och Gage fick barn väldigt sent, så är det nu bara två dagar kvar tills Rue blir en åldring. Vi får verkligen hoppas att hon och Gage lever länge, så att Liam och Damon hinner växa upp och flytta ut.
Gage fick ett jobberbjudande från sjukhuset som Läkarkandidat, nivå 4. Han fick tänka länge. Om han välde sjukhusjobbet, så skulle han kunna försörja sin familj bättre, eftersom det var ett steg högre i karriärstegen än vad han är nu. Men, då skulle han inte kunna upfylla sin livsdröm, som var att komma upp till nivå 10 inom Vetenskap. Men Gage väljer alltid sin familj framför allt annat, så det blev ett nytt jobb, och nya krav ställs på Gage.
#26 HAHAHA snygg!!
Följer :)
/Smull, Fonso, Denzel, Rowley, Lissi, Birk, Kai, Paisley och jag! ♡
Följer! :)
Följer!
Kommer inte uppdatera lika ofta nu, eftersom jag har annat att göra. :)
Äntligen, blöjbytandet och skrikandet är ÖVER! Liam har växt upp till barn och är redo att börja skolan. Den tredje egenskapen för Liam blev Festprisse, vilket Gage och Rue inte vet om de ska ta positivt eller negativt. Man kunde nästan tro att Damon och Liam är tvillingar, eftersom dom är så himla lika varandra. Vi får väl hoppas att Rue och Gage inte blandar ihop dom. Här har ni honom:
F;ljer
Bambi du är min älskling ♥ Älskar dig
Blogg: www.janaslife.bloggplatsen.se
Animals can destroy EVERTHING you have,clothes,shoes,doors but they will NEVER destroy your heart <3
Jag lägger ner detta legacy. Anledningen till det är för att jag tycker att Gage och Rue fick barn alldeles försent, och nu så har jag installerat the sims 3 husdjur också, så nu vill jag göra en ny sim, och ett nytt legacy. Någon får gärna ta bort eller låsa tråden.
:(
Kommer följa ditt andra legacy då! ;D