The Sims iFokus

The Sims

Etikettts3-allmänt
Läst 2931 ggr
VilmaKristina
0

Tvättmaskin?

Jag laddade ner strykbräda, tvätt maskin och läder(prydnad) men det enda jag fått är kläderna, art ska jag hitta strykbrädan och det?

Tråden har flyttats till 11. TS3 - Allmänt, trådarna flyttas för att få bättre ordning på sajten // Sajtvärden SimsBrooke

• Once you see it, you can never forget. Once it sees you, you can never escape.

mjuhm
0

Jag vet inte riktigt om det jag säger stämmer, men jag har för mig att det bara ska gå att använda det om man har The simset "Drömjobb", har du det?

För isåfall ska det väl finnas i Kategorin "badrum", & brevid toeletten (där man kan hitta massa toeletter), ska det finnas typ en tvättkorg där man kan hitta torktumlare & så. Fast har man drömjobb redan så behöver man ju inte ladda ner det.

För jag t.ex kunde inte ladda ner barnvagnar för jag inte har the simset "Leva livet". Men det kanske går på vissa sidor.

♥ Den som sa att lycka inte kunde köpas med pengar, glömde djuren ♥

VilmaKristina
0

Visste att man behövde ett speciell paket, men trodde det skulle gå med nedladdade saker D:

• Once you see it, you can never forget. Once it sees you, you can never escape.

mjuhm
0

#2 Hm.. Vilket sida är det du laddar ner ifrån? För jag laddade ner från thesims3.com, & där funkade det inte för mig.

♥ Den som sa att lycka inte kunde köpas med pengar, glömde djuren ♥

SimsBrooke
0

Man måste ha paketet för att kunna använda tvättmaskinen och torktumlare.

Medarbetare för The sims ifokus
](http://thesims.ifokus.se/ "The sims ifokus")Personlig blogg Närketjejen
The sims blogg SimsBrooke

VilmaKristina
0

Thesimsresurce tror jag det heter :)

Men stryk grejer också?

SimsBrooke
0

#5 man kan inte använda strykgrejerna. De finns bara där som prydnader.

Medarbetare för The sims ifokus
](http://thesims.ifokus.se/ "The sims ifokus")Personlig blogg Närketjejen
The sims blogg SimsBrooke

[Gurasu]
0

Jag hade tvättmaskin innan drömjobb.

En tvättkorg, en tumlare, en tvättmaskin.

Laddade ner något hus och fick med det där.

Du kan ju köpa drömjobb annars. Superbra EP ;)