The Sims iFokus

The Sims

Etikettts3-allmänt
Läst 2437 ggr
målle
0

när ska hon dö?

Jag har kollat i mina inställningar och där har jag Livslängd 90 dagar, men nu är min farmor 94 dagar. Ska hon inte dö snart eller måste man göra ngt?

Lite lustig fråga kanske.. Flört

Tråden har flyttats till 11. TS3 - Allmänt, trådarna flyttas för att få bättre ordning på sajten // Sajtvärden SimsBrooke

SimsBrooke
0

Jag har också så där. Det är ju så att dem dör inte då dem blir 90 dagar det kan ta sin lilla tid, om du väntar ut det tror jag hon dör. =)

Medarbetare för The sims ifokus
](http://thesims.ifokus.se/ "The sims ifokus")Personlig blogg Närketjejen
The sims blogg SimsBrooke

Tabettan
0

det är nog som i verkligheten att det är en ungefärlig livslängd. :P

men om du vill at hon ska dö så sluta mata henne eller låt henne dö i brand eller nåt :P fasst det vill du säkert inte…

målle
0

#2 Nej lilla farmor ska dö av ålder. Fast egentligen vill jag inte att hon ska dö för hon är bäst i familjen på att laga mat och spela piano så nu får jag lära den ena sonen eller barnbarnet det istället..

Men då vet jag att hon kolar snart då Skrattande misstänkte att det var lite på ett ungefär.

[pandes]
0

Dom går inte och tvärdör när dom har blivit 90 dagar, vänta i en vecka så borde han dö snart.

målle
0

min farmor är en hon FlörtSkrattande

Eftersom hon är 94 nu tror jag hon dör snart..återstår att se, ska snart spela igen! Skrattande

målle
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Nu har hon gått bort, Ewa-Maria Larsson, farmor i familjen Larsson, kockbegåvning och pianomästarinna. 99 simsdagar gammal (tror hon blev 100, minns inte om det hann gå en dag till efter att jag såg 99)

Vila i frid!

målle
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Här kommer Döden och tar henne Gråter