Har en enhörning!
vad kul :D gjorde du så du blev djurälskare då? hjag har letat efter enhörningar flera veckor typ.. hittar inga :(
Jag använde fusket och ändrade :)
Hittade Skylander(döpt) vid vatten stället bredvid platsen som heter vatten tornet :)
- Once you see it, you can never forget. Once it sees you, you can never escape.
jaha okej :9
aa jag vet vart man kan hitta de :P
Lycka till, om du vill hitta en förstås ♦☺
- Once you see it, you can never forget. Once it sees you, you can never escape.
ja ^^ ska faktist spela snart när jag har gjort i ordning mig och så ;)
Varför är enhörningarna så speciella att ha? Eller är det bara en kul grej? 
Dom har magiska krafter. dom kan tex tända eld, välsigna och förhäxa djur och människors fauna :)
Aha, ok 
Och det är väldigt roligt att rida på en enhörning till ställen där massa simmar är så dom får minnes tecken över sig xD
#2 nej nu när jag försökte ändra så funkade det inte.. hur gjrode du? :/
Är din sim Djurvän?
Om den inte är det skriv in koden testingcheatsenabled true och klicka på din sim och ändra till djurvän(kommer inte ihåg alternativet)
Först följer du enhörningen, och blir bästis med den(om man inte vill fuska och dra upp mätaren till bästis på en gång)
Sen jud in till hushåll! :)
Hoppas du fick svar på det du undrade x)
#11 det jag egentligen undrade var hur man fick upp alternativen, men jag tryckte på ctrl+shift+alt tror jag det var och då funkade det :D
a okej tack, måste bara hitta en enhörning först då ^^ ska dra upp lite så vi blir kompisar, sen ska jag försöka bli bästis med den själv ;)
annars kan man bara skriva in testingcheatsenabled true och sen håll in shift och tryck på enhörningen. Då kommer det upp olika alternativ och ett är typ 'lägg till i aktiv familj'
Te sunt non solus ♥
haha alltså jag har vart och tittat från 20.00 - 5.00 nu varje natt i typ 1 vecka, har aldrig sett någon enhörning :( bara vildhästarna som hatar mig.. ;) :( är skenet starkt eller? och är de bara vid vattnet där uppe i bergen, eller finns de någon annan stans också? :) hur kan jag göra så att de kmr fram?
Jag har hört att dom bara finns vid vatten ställena i bergen, i vilken stad är du i?
#15 okej då behöver jag bara vara där. Appaloosa plains, som vanligt 
#7 Hur använder man dom, skulle du kunna berätta lite mer.Skulle vara jätte snällt!!! 
//Flöffo
-vet att det inte var till mig men kan svara ändå^^-
man är ju enhörningen så om man känenr en person (har den på sin lista typ) så kan man klicka på den och 'vänlig' välsigna fauna eller 'elak' förhäxa fauna, stampa på, nafsa, sparka osv. Och om man trycker på marken någonstans så 'tänd' tända eld eller 'teleportera' teleporteras man dit. Hästen kan också teleportera bara simmen om den sitter på hästen. sen kmr det glitter och regnbågar från hästen :D
Okej!
//Flöffo