Lär sig inte recept
Hej alla!
Upptäckte ikväll att min sim inte kan lära sig recept. Har inhandlat ALLA recept från butiken och lärt henne matlagning.
Men när hon sätter sig och ska läda Ratatouille så sitter hon bara och läser, och ingen mätare kommer upp O.o
Någon annan som stött på samma problem?
Har gett henne livsönskan att lära sig alla recept, men det blir ju lite svårt med denna bug xP
//Belinda aka Zandrama

Har du testat resetsim? Du öppnar fuskrutan och skriver in resetsim förnamn efternamn på den sim som buggar. Kanske inte funkar men har du testat om andra simmar i samma familj kan lära sig recept?
Testade resetsim igår. Började läsa ett annat recept (osttallrik) och baren kom upp. När hon nästan var färdig så *plopp* så står hon på ett annat ställe och läser inte längre nåt recept. När jag försöker sätta henne för att läsa receptet igen (samma recept) så kommer inte baren upp… Men börjar hon läsa på ett annat recept hon inte försökt lära sig innan så händer samma sak…
Först kommer baren upp och när hon nästan är färdig så hamnar hon på ett annat ställe i huset. Och kan inte läsa receptet igen…
Sjukt irriterande >_>
//Belinda aka Zandrama
Även efter att jag raderat alla mods jag laddat ner så funkar det ännu inte :(
Får väl se om jag måste installera om PRECIS allt >_<
//Belinda aka Zandrama

Kan inte någon av dina simmar lära sig recept?

Om inte baren kommit upp har väl simmen redan lärt sig receptet? :)