The Sims iFokus

The Sims

Etikettfel-och-buggar-med-spelet
Läst 10365 ggr
nellan196
0

Barnen blir missbildade!

Hej. Jag har Thesmis 3 på 2 stycken daorer, båda är stationära eller hur det stavas, och det började på den ena.

Det är nämligen så att när sima sims-gubbar ska föda så blir barnet antingen halva helt svart och halva ljus hudfärg !! Och ibland så blir bara barnet någon liten ''svävande fyrkant'' eller någon! Det är jätte jobbigt och kom först på den ena datorn och sen på den andra…Rynkar på näsan

Hjälp mig gärna om ni vet någon Glad

21Guns
0

Datorn kanske inte klarar av spelet? :/

// Elin :)

"I think therefore I am" 

- Descartes

nellan196
0

Jo jag tror det för det började för ca 2 veckor sen och jag har haft spelet i ca 7-8 månader nu :/

Elega
0

Haha, förlåt att jag skrattar men det låter kul :P Kan du inte lägga upp en bild?

fckingdead
0

har du laddat ner grejer till sims 3? För de blir så ibland för mig när jag gjort de, Oftast hittar jag saken och tar bort den. :)

Malteråttan (L)

Jetta
2

Läste fel och trodde att barnen blev misshandladeSkäms.                     Om man laddat ner konstiga saker t.ex kläder som är för vuxna men som funkar för alla åldergrupper så kan barnen bli konstiga. Förut hade jag mycket konstiga kläder så då blev bebisarna bara en pinne. Men när jag tog bort några så ser bebisarna iaf ut som bebisar fast de får bruna fläckar.

Browny
0

#5 Jag med! x'D Haha!

LillaBenice
0

Det är en uppdatering som gör det…har fåt samma skit på mina två men på mina är dom avlång och osynliga man ser typ bara en mega lång arm tex..

bokis
0

Kan inte någon lägga upp bilder på de konstiga simmarna? De verkar så roliga!Skrattande

fckingdead
1
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Så blir mina barn, haha O.o

Malteråttan (L)

bokis
0

#9 Haha! Är det de nyfödda bebisarna?Skrattande

Michaela-N
0

#9 Vad najs! Kan de gå också?

southdakota
0

Sedan jag installerade kvällsnöjen så har mina bebisar fått konstiga hudskiftningar, som en fläck på huvudet, som visserligen försvinner med åldern men fortfarande irriterande :P

southdakota
1

Fläcken

[Elle01]
0

#13 jag får också samma fläck på huveudet men jag tror bara att det liksom är håret på bebisen,( jag har ALDRIG ladat ner något till simset)

mjuhm
0

#5 HAHA jag med!

♥ Den som sa att lycka inte kunde köpas med pengar, glömde djuren ♥