The Sims iFokus

The Sims

Etikett: legacy-och-historier
Läst 2219 ggr
blondie4you
0

Familjen Parker - Legacy

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Blev sugen på att göra ett Legacy så nu gör jag ett!

Hon heter Jessica Parker.

Hon älskar att jobba och att missa jobbet är ett väldigt lidande, lite som en arbetnarorkan. Hon är väldigt Ambitös också, även en Atlet med Gröna fingrar. Hon älskar färgen röd och lyssnar jämt på R&B.

blondie4you
0

Här är en bild på det så kallade "Huset", både jag och Jessica har stora förhoppningar. Båda vill ha ett fint barnvänligt hus med plats för tio stycken, eller fler. Men som det ser ut nu, så får Jessica jobba sig upp!

blondie4you
0

Nu har Jessica ett jobb! Hon jobbar som fantastiskt fan, med låg lön och dåliga tider. Men det blev ändå en bra jobbdag och Jessica kom hem och kastade sig i sin säng!

Men när hon vaknade så var toaletten borta! Nu får Jessica verkligen jobba hårt och träna på sin Atletiska färdighet. För hon behöver ett hus och en toalett, en spis och tapetserade rum!

[Paulinerm]
0

Följer!!

blondie4you
0

#3 Tack!!

Nu har Jessica hittat sin kärlek! De ser så söta ut, verkligen !

[lillakaninen]
0

Följer :)

[-Pandan-]
0

Följer Skrattande

Natalb
0

Följer :)

mylife00
0

följer:)

♥♥♥ I love Justin Bieber and Twilight ♥♥♥

blondie4you
0

Turen kom till Jessica idag! Efter en bra dag på jobbet, precis när hon skulle stiga på bilen som skulle köra henne hem, fick hon reda på att hon hade blivit befodrad! Jessica blev så glad att hon bestämde sig för att äta på resturang.

blondie4you
0

Nästa dag var Jessica ledig. Äntligen fick hon en liten stund att förbereda sig ordentligt för jobbet. En bra start på dagen var att bjuda hem sin älskade. Leigthon Sekemoto. Jessica tog upp mobilen ur fickan och slog sakta in Leighton's nummer.

Ett direkt svar:

"Leighton Sekemoto."

Det dröjde en liten stund.

"Hej! Jessica. Jag undrar om du har tid att komma över till mig idag?"

"Gärna. Jag ska bara duscha så kommer jag. Hejdå!"

Jessica började med att äta frukost. Hon ville inte gärna lämna Leighton för en kurrande mage.

Strax kom Leighton i sina vanliga kläder. Han var lika trevlig idag som när de träffades. Jessica fick sin första kyss av Leighton, vilket var härligt. Jessica ville närmre Leighton - hon friade. Men Leighton, han retade Jessica och åkte sedan därifrån. Jessica ville inte ha en sådan man i sin familj, aldrig!

blondie4you
0

skriver nt mer om detta legacy

mylife00
0

varför? du skriver ju bra!

♥♥♥ I love Justin Bieber and Twilight ♥♥♥