The Sims iFokus

The Sims

Etikett: ts3-allmänt
Läst 5035 ggr
a-wise-woman
0

Hittar inte bokhandeln i Appalosa

Jag  är ny på Sims och har letat länge efter bokhandel i staden Appalosa. Sims 3 husdjur. Har hittat ett bibliotek, men vill köpa böcker. Kanske behöver jag glasögon, det borde ju finnas men jag hittar den inte.

Lyckas inte heller lista ut hur jag ska vattna blommor. Provade att köpa en sprinkler men sålde den för min Sim bara sprang ut och "lekte" med den hela tiden. Tydligen jättekul att duscha där….Hittar ingen vattenkanna i köpläget eller affären.  Kan ni hjälpa mig så blir jag mycket tacksam, för nu har jag gett upp.  Får väl asfaltera tomten….

Tråden har flyttats till 11. TS3 - Allmänt, trådarna flyttas för att få bättre ordning på sajten // Sajtvärden SimsBrooke

Endast döda fiskar flyter med strömmen

[SallysPigge]
0

Hm bokhandeln kan jag kolla efter om en stund. Men Vattenkanna behövsingen utan du klickar på växterna så kan du välja vattna. :-) Och ja sprinklen är jobbig, ibland :-)

[SallysPigge]
0

Du kan köpa dina böcker jämte biblioteket. Det ligger ett spa i samma byggnad så det är två ikoner så det kan vara lite missvisande. :-D

a-wise-woman
0

Många varma tack för hjälpen Skrattande Nu vet jag vart jag ska leta. När det gäller vattningen så har jag provat att klicka på växten men får bara alternativet "titta på".  Men jag provar igen. Nu vet jag ju att jag inte behöver köpa kanna. Tack !

Endast döda fiskar flyter med strömmen

[SallysPigge]
0

Åh du kan bara vattna dom växterna som simmen själv har planterat tyvärr inte dom andra. :-)