Hur gör man stall?
Ja hur gör man stall. det finns ju färdiga stall men det får ju inte plats nån stans?
men hur gör man egna?
Edit: Din tråd har flyttats från TAS BORT till TS3 - allmänt / SimsBrooke Sajtvärden
Nä det finns inga färdiga stall, du gör som du gör ett hus men du sätter en annan dörr och sätter in färdiga boxar. Det som finns färdiga är ridskola och dit kan man inte följa med in.
Medarbetare för The sims ifokus
](http://thesims.ifokus.se/ "The sims ifokus")Personlig blogg Närketjejen
The sims blogg SimsBrooke
Men det finns nåt stall aktigt. okej ska försöka nån gång
Menar du kanske Ridcenter eller Hästranch? Två allmänna tomter som går att hitta i Biblioteket?
Sajtvärd för Pokémon iFokus och The Sims iFokus 🐺
"This is the way the world ends. Not with a bang but a whimper." - T. S. Eliot
Jaa det menar jag! kom inte på vad det hete. men kan man inte ha sånt?
#4 Jo, det kan man! :)
Oftast placeras ett Ridcenter eller en Hästranch ut automatiskt i kvarteret, eller så måste man placera ut dom själv för hand.
Det svåra är att dom kräver väldigt stora tomter, så alla kvarter har inte en tom tomt som passar in på ett Ridcenter eller en Hästranch.
Det du kan göra är att placera ut en tom tomt i storleken 40x40 för litet Ridcenter/Hästranch och 60x60 för stort Ridcenter/Hästranch där det finns plats i kvarteret.
Sedan klickar du på tomten och väljer "Ändra tomttyp". Där ställer du in tomten på att vara en Allmän tomt och sedan väljer du tomttypen som antingen Ridcenter eller Hästranch.
Efter det kan du gå in i biblioteket på Visa allmänna tomter, välja ett Ridcenter eller en Hästranch i rätt storlek och placera på den tomma tomten du skapade! :)
okej fattar inte men jag får väll försöka på nåt sett
#6 Det kan verka rätt svårt, men när man väl listar ut hur det fungerar så brukar det gå. :)
okej
#8 Har du fler frågor är det bara att skriva dom, så försöker vi hjälpa till så gott vi kan! :)
okej men jag har husdjur och då finns det ju typ som en tränings bana för hästar och det köpte jag nyss och nu försöker jag fixa med det men det var ganska svårt