The Sims iFokus

The Sims

Etikett: bilder-och-filmer
Läst 3962 ggr
Belimas
1

Bilder på mitt senaste projekt

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Tänkte att jag kunde göra en egen tråd och visa lite bilder på mitt senaste projekt, är inte riktigt klar än men så gott som =)

Först ut en bild på huset, ett 3 våningshus i modernt stuk. På nedervåningen finner man en gästtoalett, stor entré, litet kontor samt kombinerat kök, vardagsrum och matplats.

På andra våningen hittar man ett stort badrum/kombinerad tvättstuga, stort sovrum med walk in closet samt ett barnrum. En liten balkong kan man också hitta där med utgång från både hallen och sovrummet.

På tredje våningen, ska en del träningsmaskiner stå, en del av våningen ska även bli ett framtida tonåringsrum.

Om ni vill se fler bilder av någonting så är det bara att säga till =)

Belimas
0

Bild på gårdsplanen där även en del av stallet syns =)

Belimas
0

Lite interiörbilder härnäst….

Belimas
0

En sista bild, resten kan ni hitta här i mitt album =)

Hoppas att länken fungerar… https://picasaweb.google.com/106660295779116927409/TheSims3ModernHouse?authuser=0&feat=directlink

ryttarensofia
0

Shit vilket snyggt hus!! Kan du inte lägga ut det på exchange? :D

Kraam från Ryttarensofia!

SimsBrooke
0

Jag vill också vara så här duktig att göra hus..

Medarbetare för The sims ifokus
](http://thesims.ifokus.se/ "The sims ifokus")Personlig blogg Närketjejen
The sims blogg SimsBrooke

Belimas
0

Tack så mycket! Jag kan försöka sen, tyvärr brukar exchange krångla för mig av någon konstig anledning men jag ska göra ett försök sen när jag är klar =)

Belimas
0

Jag vet hur det känns! =) Ibland när jag ser andras hus så känner jag mig sk*tkass rent ut sagt, innan det här hade jag gjort ett annat hus men jag blev aldrig nöjd så jag rev allt och började om från början igen.

Hayley
1

oooh ett sånt hus hade jag velat ha i mitt spel, apsnyggt verkligen!

(eller förresten, glöm spelet, ge mig huset i verkligheten ist) ;);)

SimsBrooke
0

#7 jag vet aldrig hur jag ska göra husen eller nått. Har svårt att göra snygga hus och tomter..

Medarbetare för The sims ifokus
](http://thesims.ifokus.se/ "The sims ifokus")Personlig blogg Närketjejen
The sims blogg SimsBrooke

ryttarensofia
0

#6 Okej! Blir superduper glad om du försöker ladda upp det när det är klart :D Kommer aldrig kunna göra såna snygga hus!!

Kraam från Ryttarensofia!

diesel92
0

0#: Jag är kär i ditt hus! Jag röstar på att du bygger ett i verkligheten så att jag kan bo där :D

[SallysPigge]
0

Jättefint! :-D

Blir sugen på att bara skapa hus :-D

Jagebest
0

Älskar huset :D

Belimas
0

Ja visst är det så, jag älskar verkligen sovrummet *lol* Blir väl till att vinna x antal miljoner och sen bygga en kopia av det här i verkligheten ;-)

Belimas
0

Jag hade samma problem jag också förut, det blev i stort sett samma gamla vanliga rektagulära villa varje gång. Det jag har försökt göra är att söka efter inspiration på nätet, kolla lite hur andra har byggt sina hus. Granskat ritningar, kollat på olika byggfirmors hus osv. och hämtat idéer från dessa =)

Jag meddelar sen om det lyckades när jag ska testa =)

Då får jag nog bygga 2 st. jag vill också bo i ett ;-)

Det är en av anledningarna till att jag har flera pågående familjer *skratt* bara så att jag kan få testa nya idéer och bygga hus och inreda.

Tack så mycket! =)

Tusen tack alla för era fina kommentarer, kul att fler gillar det jag har gjort! =)

Belimas
0

Kom på att jag glömde nämna att jag ska ändra gångvägarna sen till mörk sten i stället för den ljusa som är nu, men det blir ett senare projekt =)

Belimas
1

Har även byggt ett "växthus" nu så att djuren inte kan komma åt plantorna och äta upp dom =)

Jagebest
0

Hoppas du lyckas få den till exchange.. älskar huset :D

Belimas
0

Tack tack! =) Har inte provat än men jag hoppas att jag kommer kunna göra det den här veckan åtminstone, kan dock inte lova något =)

LeeKnow
0

Gud vilka snygga hus! Mina hus blir alltid vanliga rektangel formade hus med det jag behöver ;)

mylife00
0

Lägg in de på Exchange! Såååååå snyggt♥

♥♥♥ I love Justin Bieber and Twilight ♥♥♥

Belimas
0

Nu har jag provat att ladda upp till exchange men precis som jag misstänkte så dyker det inte upp på sidan, det har varit samma problem tidigare med andra hus som jag har försökt ladda upp. Så tyvärr verkar det inte gå att göra något åt det om nu ingen vet någon annan sida där man kan ladda upp det ?

[SallysPigge]
0

Jag har mina saker på mediafire

diesel92
0

22#: Har du provat andra saker om det gått att ladda upp?

Belimas
0

Nej, har inte gjort något annat än som är värt att ladda upp så att säga =) Jag har laddat upp ett annat hus förut och det gick utan problem men sedan dess har det varit stört omöjligt.

diesel92
0

Skumt.. Funkar inte att ladda upp andra saker som kläder eller något sådant heller?

Belimas
0

Jag har i alla fall laddat upp filen nu på mediafire men jag vet inte om man får länka till den direkt så den som är intresserad av huset kan PM:a mig så skickar jag länken =)

Tillägg: Huset kommer omöblerat då i stort sett alla mina möbler var nedladdade saker.