hjälp-Mönsterskaparen
Hittade ingen sådan här tråd men jag undrar hur man får in mönstren man skapar till spelet? Jag har testat att exportera men jag hittar det inte :/
Okej nu är problemet löst! Hittade ett forum på ts3:s hemsida :)
Har du lust att berätta hur du gjorde? I fall andra undrar. :-)
2# Ja det går bra :)
Steg 1: Efter att man gjort det mönster man vill ha in till sitt sims så klickar man på meny-knappen och exportera.
Steg 2: Då kommer det komma upp en ruta om vad mönstret kan heta och en liten meny där man kan välja i vilken kategori mönstret ska ligga (det finns ett ord för den typen av meny, kommer inte på det på svenska men på engelska är det typ "drop down menu").
Steg 3: Klicka så att startmenyn för the sims kommer fram, klicka på uppladdningar där du väljer ditt mönster och klickar på "visa fil", då kommer exporteringsmappen upp.
Steg 4: Markera alla dina/ditt mönster och kopiera. Gå sedan in på Mina dokument- electronic arts- The sims 3- downloads och klistra in.
Steg 5: Gå tillbaka till startmenyn och klicka på nedladdningar. Nu ska alla mönster finnas där. Markera alla och klicka på installera. Efter det är mönstren uppladdade till spelet och i skapa en stil-läget så kan man välja sitt mönster.
Källa: http://forum.thesims3.com/jforum/posts/list/236007.page
Åh vad bra :-) I fall någon annan behöver hjälpen :-)
Ja det kan ju komma någon mer som vill veta men det var bra att du sa det, hade inte kommit på det själv ;)