The Sims iFokus

The Sims

Etikettot-off-topic
Läst 1585 ggr
Tabettan
0

Går inte att ladda upp!!!!!

Jag håller på att starata min legacy och tänker börja lite på hemsidan och har gjort 1 kapitel och jag ska byta "startbild" då klickar jag på bilden,sen "add image",och väljer ut den bild jag vill ha och då står det ba: Oops!….. HJÄÄLLPPP!!!!!!!!!!!

EDIT: det är på weebly

Tabettan
0

nån som veeet?

SimsBrooke
0

SallysPigge och Myismyname kan nog det där. =)

Medarbetare för The sims ifokus
](http://thesims.ifokus.se/ "The sims ifokus")Personlig blogg Närketjejen
The sims blogg SimsBrooke

[SallysPigge]
0

Det är inte så att bilden är förstor?

Tabettan
0

nej det har gått att ladda upp andra bilder för 2 dagar sen.  men nu går det nt :( Lägger in länk till min "påbörjade" legacy….. klicka på generation1

zanderlegacyn.weebly.com

[SallysPigge]
0

Det kanske är Webbly som krånglar, jag vet inte, har inte varit där på ett tag.

Tabettan
0

#5 men för brorsan funkaer det

Mitchika
0

Kan du beskriva lite mer? Jag har också en hemsida på Weebly, http://mitchikassims.weebly.com, så jag har ett litet hum om det även om det också var ett tag sen jag jobbade på sidan.

Vilken startbild är det du försöker ladda upp? Har bildfilen Å, Ä eller Ö i namnet? Det kan påverka, då Weebly är en engelsk sida. Står det någonting om en maxstorlek på bilden när du laddar upp?

Sajtvärd för Pokémon iFokus och The Sims iFokus 🐺

"Hark, hear the howl that eats the moon alive" - Tell Me What the Rain Knows

Tabettan
0

#7 Det har funkat att ladda upp bilder förut och så och nu så tänkte jag lägga upp ett nytt kapitel ochdå går det nt då tänker jag: jagh byter omslagsbild och då hännder samma sak

Mitchika
0

#8 Ge mig en länk till din sida och förklara för mig vilken som är omslagsbilden, så kanske jag förstår bättre! :)

Sajtvärd för Pokémon iFokus och The Sims iFokus 🐺

"Hark, hear the howl that eats the moon alive" - Tell Me What the Rain Knows

Tabettan
0

zanderlegacyn.weebly.com

Omslagsbilden är den på förstasidan under där det står Zander Legacyn innan man klickar på generation 1

[SallysPigge]
0

Den lägger man inte upp på sammasätt som dom andra bilderna.

Utan du får gå in på Design, klicka på Html-fliken , sedan tillvänster kan du ladda upp bilden, se även till att ändra bildnamnet i CSS koden :-)

Tabettan
0

#11 fattar inte?