Fel format på package-filerna?
Nu har jag stött på ett oerhört frustrerande problem som jag inte har någon aning om hur jag skall fixa. Det är så att när jag försöker ladda ner downloads och filerna är i PACKAGE format så blir något tokigt, alltså inte sims3pack som man installerar direkt i startprogrammet, utan detta gäller de filer som måste läggas i mods, packages mappen. När man tryckt på ladda ner och man skall extrahera dem i winrar, så ser det ut så här: (se bild) Filerna är alltså i winrar format? Och när jag extraherar dem och dubbelklickar på dem kommer ett meddelande upp: (se bild i inlägget nedanför). Detta gäller även om jag dubbelklickar på dem i winrar programmet innan jag extraherat dem.
Det måste ju vara något fel med inställningarna någonstans, frågan är hur jag fixar det? Detta problemet uppstod för kanske en vecka sedan och har inte varit så innan. Detta gäller som sagt inte sims3pack filerna med en liten blå ruta med en grön plumbob i, de funkar som de ska.
EDIT!!!! Okej, som jag har grunnat på detta nu den senaste veckan. Och såklart är det väl att det skall till att man skriver ett inlägg om det och ber om hjälp för att man skall tänka till ett steg längre och komma på det själv. Filerna funkar ju ändå om man lägger dem i mods, packages mappen, trots att dem är i konstigt format (eller så har dem varit det hela tiden och jag bara fått någon konstig hjärnsläpp helt plötsligt?). Menmem, iaf så behöver jag ingen hjälp nu, men ni får gärna svara på om det ser ut så för er också?
_Edit: Din tråd har flyttats från TAS BORT till Teknisk hjälp / SimsBrooke Sajtvärden
_
Okej, som jag har grunnat på detta nu den senaste veckan. Och såklart är det väl att det skall till att man skriver ett inlägg om det och ber om hjälp för att man skall tänka till ett steg längre och komma på det själv. Filerna funkar ju ändå om man lägger dem o mods, packages mappen, trots att dem är i konstigt format (eller så har dem varit det hela tiden och jag bara fått någon konstig hjärnsläpp helt plötsligt?). Menmem, iaf så behöver jag ingen hjälp nu, men ni får gärna svara på om det ser ut så för er också?