The Sims iFokus

The Sims

Etikett: ts3-allmänt
Läst 1727 ggr
Scorpio97
0

Söker bra och snygg värld!

Brukar spela i Sunset Valley, men när man köper nya ep så får nya byggnader och det känns inte som att dom får plats. Vill desutom själv ha en 64x64 tomt, men vill inte förstöra något av dom nuvarande husen och då går det helt enkelt inte ihop. Så nu undrar jag om någon har en bra, stor och snygg värld som det får plats många platta tomter (stora och små) tomter i. Det behöver inte finnas några hus/byggnader/hushåll i staden redan, vore faktist kul att fixa sånt själv. Men själva världen och vägarna måste ju finnas redan. Har provat att ordna en egen värld i världskapargrejen, men är helt enkelt för dum för att förstå nånting (;

Så om du håller på med en sån värld, har gjort en eller har tips på en värld som man kan ladda ner som är bra, så vore jag väldigt tacksam (:

//Jessie

[SallysPigge]
0

Har du kollat på Exchange?

Scorpio97
0

Har kikat lite men inte hittat någon jag direkt fastnar för. Sen är det ju svårt att veta hur staden är att spela i när man bara ser på bild, och dom jag tycker ser bra ut och har laddat ner var inte lika bra när man spelade. (Oftast ingen plats för stora, platta tomter)

//Jessie

[SallysPigge]
0

Jo du har nog rätt, har ärligt inte heller lyckats hitta någon bra där.

Men ta en stad som redan finns och gör om den lite då?

kodex
0

http://www.sims3updates.net/obj.php?neighbourhood=1&page=1

Hittade denna sidan när jag download-surfade idag och tänkte på din tråd :) Kanske du hittar något där?

Scorpio97
0

Hittade tre stycken världar på sims3-sidan som eventuellt skulle kunna vara bra, men är hos fel förälder så jag har inget sims att prova dom i. Men jag har skrivit upp namnen så jag ska prova så fort jag kommer hem till mamma igen.

#4 Tack för länken, verkar vara ganska fina världar där :D Ska kolla om jag hittar någon som verkar bra.

//Jessie

MatildaTheL
0

Jag har en värld som heter Zetra, sök på zetra world på youtube så får du upp världen, det är en modern variant av Egypten i sims! Jättefin och cool ;)