The Sims iFokus

The Sims

Etikettfel-och-buggar-med-spelet
Läst 2014 ggr
mejamylove
0

Genomskinlig/ ingen alls!!!??!!

Hejsan skrivit det här i en annan tråd för ett tag sen men lyckas inte komma underfund med hur jag ska göra! Det är så att när man är nära hundarna o katterna så har dom genomskinlig päls o när man zoomar ut så har de ingen päls alls. När man är nära hästarna så har dom normal päls men sen när man zoomar ut så är deras man o hovskägg typ jättekonstiga!! hur kan jag fixa till det så det bllir normalt! det är jättedrygt att spela när det är massa störningsmoment hela tiden!!

blackwood
0

Skulle tro att det har med hur hög detaljnivå du har när du spelar.

mejamylove
0

Hur fixar man det då?? :)

mejamylove
0

Vilka inställningar ställer man in det på?? (putt)

Smullis
0

Du klickar på de där tre prickarna nere i hörnet till vänster. Sedan på alternativ. Så finns det där någonstans :)

/Smull, Fonso, Denzel, Rowley, Lissi, Birk, Kai, Paisley och jag! ♡

mejamylove
0

#4  jaa, jag vet men vilka inställningar? :P

MatildaTheL
0

#5 gå in på alternativ, och sedan spelfinställningar tror jag det heter, där kan du välja hur bra kvalitet du vill att spelet ska ha. Om det inte är där så få du kolla igenom kolumnerna helt enkelt! Tungan ute

mejamylove
0

#6 jaa, jag har hittat spelinställningarna men vilka är det jag undrar, vilka ska man dra upp? :)

MatildaTheL
0

#7 det ska stå något om spelkvalitet, skärpa eller något. Ska kolla upp det strax!

mejamylove
0

Okej man tackar :P Har du hittat dom? :)

MatildaTheL
0

#9 Eftersom det var valborg igår hann jag inte riktigt kolla upp det, ska bara sätta på min PC där jag har spelet så ska jag se ;)

MatildaTheL
0

Okej det ska vara den första som heter Grafik. 
Jag kunde inte print screena av någon konstig anledning men det kanske har något med animeringsutjämningen att göra?
Du får testa dig fram annars!

mejamylove
0

#11 tack så mkt, ska testa :P

MatildaTheL
0

#12 Har du hittat en lösning?

mejamylove
0

Njae, inte direkt jag hittar inte hur jag gör hundarnas o katternas päls mer "levande" ;P

MatildaTheL
0

Då vet jag inte tyvärr, hoppas det löser sig!

mejamylove
0

Tack ska nog komma på något sätt :)