The Sims iFokus

The Sims

Etikett: ts3-allmänt
Läst 7670 ggr
[anfisha]
5

Bli sjöjungfru/älva i TS3

Hur blir man en sjöjungfru på the sims 3 eller än älva vilket som spelar ingen roll. Men helst sjöjungfru…

Snälla skriv så fort du vet svaret!!!!!!!!

Edit: Din tråd har flyttats från TAS BORT till TS3 - Allmänt / SimsBrooke Sajtvärden

SimsBrooke
0

Har ändrat rubriken så folk vet vad tråden handlar om.

Medarbetare för The sims ifokus
](http://thesims.ifokus.se/ "The sims ifokus")Personlig blogg Närketjejen
The sims blogg SimsBrooke

hanna-linnea
0

Det har jag aldrig hört att man skulle kunna bli, vart har du hört att man skulle kunna det? Det skulle i alla fall vara kul i alla fall. :)

[anfisha]
0

ok men hjälp mig pandiz. snälla snälla…

[SallysPigge]
0

#3 Hon hade nog hjälpt dig om hon kunnat. Som #2 säger vart har du hört eller sett att man kan göra detta?

Det är inte så att du  sett andra som har laddat ner egna skapade simmar som ser ut som älvor eller sjöjungfruar?

[SallysPigge]
0

#3 Kan lägga till att Pandiz redan har svarat dig på frågan i en annan tråd. Håll dig gärna till en tråd om samma sak. :-)

[anfisha]
0

Var är tråden då?

Och på the sims 3 hemsida finns det historier och hushåll man kan ladda upp med vingar men gör jag det finns inte vingarna. Och man kan se på youtube sjöjungfru på the sims 3

[SallysPigge]
0

Här är tråden du frågat samma fråga http://thesims.ifokus.se/discussions/4f8c343b88f47205dc000e65-hjalp-mig-med-en-kod?discussions-1

Har du lust att länka till dom sidorna du pratar om?

SimsBrooke
0

#3 Det är inte alltid jag kan hjälpa personer på sidan tyvärr. Och som SallysPigge säger försök och håll dig till en och samma tråd istället för att göra flera trådar som handlar om samma sak.

Men jag hoppas du hittar ett svar, dock tror jag inte att du kan bli sjöjungfru/Älv. 

Det är nog en bluff grej någon har gjort. eller så.

[pandes]
1

Man kan inte bli något av det, varken älv eller sjöjungfu.

Man kan dock bli vampyr, det är det enda.

Jag tror du sett sims-kläder som en älva och sjöjungfrukläder också.

myismyname
1

Jag ändrade rubriken igen, för att förtydliga att tråden handlar om älvor (singular "älva") och inte älvar (d.v.s. vatten, "älv"). Glad

Atria Rattery i Piteå, Norrbotten (finns även på facebook)

Medarbetare på The Sims i Fokus och Råttor i Fokus

[anfisha]
0

men sluta göra om mina rubriker hela tiden!!

Det är min tråd så jag får bestämma var det ska stå som rubrik.

[anfisha]
0

Men isåfall vet någon hur man får kläder som ser ut som sjöjungfru och älva?

Hayley
3

#11 anledningen till varför dom gör om dina rubriker är för att bara skriva "hjälp" ger inte mycket information… vill du ha hjälp är det ju enklare om man får så mycket info som möjligt.

[SallysPigge]
3

Anledningen till att rubriken ändras är för att den är otydlig. Och dom som ändrat den har rätt att ändra då dom sköter denna sida, lika så jag. Denna gång blev det lite olyckligt med att det hände 2 gånger, förlåt.

Så var tydligare i rubriken med vad tråden handlar om så händer det inte igen.

[anfisha]
0

Men ändå!

Ok hjälp ja det var ju inte mycket till imfromation men det är för att jag är ny jag förstog inte innan. Men den som den andra ändrade det var bra. Och jag ladda upp en sims på sims3 sida och nu har hon vingar och en sån där ring ovanför det är altså kläder.

SimsBrooke
0

#11 & 15 det står i reglerna att man ska vara tydlig i sina rubriker och att det kan förekomma vi som driver sidan kan ändra rubrikerna. Så om vi tycker att rubriken inte passar med innehållet så ändrar vi för att det ska bli lättare för alla att hitta rätt tråd om de söker efter vad någon har skrivit.

[anfisha]
0

Men Pandiz du gjorde om min och du äger ju sidan också!

Då behöver inte den andra göra om den för jag menar kanske älv och inte älvar.

SimsBrooke
0

#17 Ja, jag minns inte vad jag ändrade till. Som inte blev bra.

[SallysPigge]
2

#17 Tycker du ska släppa detta nu och försöka skriva bättre nästa gång så du slipper detta igen. Blir inte bättre av att älta det. :-)

myismyname
0

#18 Du ändrade till "älv" istället för "älva". Grejen är bara den att älv = vattendrag och älva = naturväsen, så jag ändrade helt enkelt till just älva. :)

Anfisha: Om du läser igenom sidans regler hittar du detta:

Du godkänner att iFokus publicerar det material du bidrar med. Sajten (sajtvärd och medarbetare) förbehåller sig även rätten att redigera innehållet.

Det var olyckligt att du tog så pass illa upp av rubrikbytet. Som SallysPigge sa - nu släpper vi detta (innan tråden spårar fullständigt).

Atria Rattery i Piteå, Norrbotten (finns även på facebook)

Medarbetare på The Sims i Fokus och Råttor i Fokus

SimsBrooke
0

#20 ah tack för upplysningen om de olika väsen =) hehe..

[anfisha]
0

Asså tror du verkligen jag läser reglerna!!

Jag gör aldrig det och dessutom jag tycker att Pandiz ändra rätt för jag mena älv också!

Nästa gång bättre jag är ny fattar du väl!!

Och ni som äger sidan ni är ju helt värdelösa kollat på många trådar och ni skriver:

Vet inte, tro inte det och så vidare.

[SallysPigge]
3

#22 Vi äger inte sidan det gör killarna som har startat iFokus, vi sköter The Sims i Fokus.

Vi har aldrig sagt att vi är experter och kan allt som har med The Sims att göra. Ibland så vet vi helt enkelt inte men ibland finns chansen att medlemmar vet bättre. Vi alla samarbetar med att hjälpa varandra.

Vi som sköter sajten har själva regler att följa hur vi ska sköta den. Och vi får även lägga till regler som att tex att Rubrikerna ska vara lätt lästa och innefatta vad trådarna handlar om. Vilket för övrigt gäller på dom flesta sajterna här på iFokus.

Men är det så att du inte gillar oss som sköter sajten och hur vi sköter den så är det inget som säger att du måste vara här. Men du är mer än välkommen så länge du följer reglerna. Och fortsätter du nu att tjafsa om detta så kan vi ge dig varningar, vilket man i reglerna får ge.

Jag låser nu denna tråd för fler kommentarer då jag anser att det hela är slutdiskuterat.

Inlägget är låst för nya kommentarer