Har oxå byggt hus!
Detta var en ordentlig bildbomb på mitt Mansion!
Jag är själv rätt nöjd med det, det är 2 våningar, 4 sovrum, 2 arbetsrum/färdighetsrum, 4 badrum varav 2 är tvättrum (ska bygga om det ena badrummet till bara tvättrum), stort vardagsrum med öppen spis, kök med matrum intill, 2 TV-rum och ett gym. Uteplats med grill och pool. Ett dubbelgarage. En liten damm med fontän på tomten samt en "relaxaltan" på husets baksida.
Riktigt snyggt! Jag själv håller med ett nu, har tagit några dagar att göra men ska väl bli klart snart.
Very Nice! :-D
Tack! Tanken från början var att det skulle bli ett modernt lyxigt hus, men det blev såhär istället :) Kanske ska påbörja ett nytt byggprojekt snart och då ska det bli mer modernt 
Jag älskar tegelhus! :D
Som SallysPigge sa, riktigt snyggt! :)
Sajtvärd för Pokémon iFokus och The Sims iFokus 🐺
"Hark, hear the howl that eats the moon alive" - Tell Me What the Rain Knows
Tackar så mkt! :) Tycker det är kul att bara bygga hus och fixa trädgård när jag tröttnat på att spela 
OOh vad mysigt hus :D
Riktigt snyggt. Kommer du lägga upp det på exchange?
Medarbetare för The sims ifokus
](http://thesims.ifokus.se/ "The sims ifokus")Personlig blogg Närketjejen
The sims blogg SimsBrooke
#13 jag har ingen aning om hur man gör det haha. Men klurar jag ut det ngn gång så kan jag absolut göra det. 
#14 det är inte svårt. =)
Medarbetare för The sims ifokus
](http://thesims.ifokus.se/ "The sims ifokus")Personlig blogg Närketjejen
The sims blogg SimsBrooke
Åh, vad fint! :D
#15 Ska undersöka det ngn dag snart då :)
#16 tack så mkt!
Kul att andra gillar det 
Jättefint hus! Visst är det roligt att bygga ? själv tycker jag nästan att det är roligare än att spela *skratt* 
#18 haha ja när jag tröttnat på att spela (händer rätt ofta) brukar jag få idéer på olika hus så blir jag jättesugen på att bygga och fxa trädgård!
Du är duktig!
#20 tackar, det är egentligen inte så värst svårt, man får ha tid och tålamod bara till att sitta och fixa och dona och prova sig fram!