The Sims iFokus

The Sims

Etikettfel-och-buggar-med-spelet
Läst 3787 ggr
EELLEN98
0

Launchern kommer inte upp.

Vet att det finns många sånna här. Men nu har jag installerat om. För det blev nåt fel med mina downlods. Och jag kastade bort den gamla the sims 3 mappen. då funkade inte att starta sims3 vanliga. Så jag installerade första spelet jag såg. Och det blev gasen i botten. Men det funkade inte heller med den. Så jag tog tillbaka den gamla sims3 mappen. Och sökte efter game/games men hittade ingen mapp. Så jag skrev bin. Men det kommer inte upp nått sånt. Vad ska jag göra nu?

Gotta Live Hardcore To Be Hardcore - Liam Payne

EELLEN98
0

Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.

Installerade husdjur nyss. men launchern funkar fortfarande inte :(

Vill ju ladda ner den där djuraffären! Nån som vet hur jag ska göra?

91Marran
0

Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.

funkar inte för mig heller

Mvh
Mig

EELLEN98
0

Då sitter vi i samma båt :/

SimsBrooke
0

Har ni testat att dubbelklicka på ikonen till det senaste the sims spelet? Det kan vara så att det inte går att få upp launcern när man trycker på att ladda ner ett föremål på thesims hemsida. Jag får i alla fall trycka upp dem manuellt.

Medarbetare för The sims ifokus
](http://thesims.ifokus.se/ "The sims ifokus")Personlig blogg Närketjejen
The sims blogg SimsBrooke

EELLEN98
0

#4 Funkar inte. Kommer bara upp samma ruta. "SIMS3 launcher har slutat funger Windows söker efter problemet."

Kan det bero på att jag inte har EADM? För jag kan inte hitta den. Vet att jag har haft den tidigare. Men kommer inte ihåg om jag tagit bort den.

SimsBrooke
0

EADM?

Du kanske borde ominstallera hela the sims..

EELLEN98
0

#6 EA Download manager eller vad det nu heter. Har redan ominstallerat en gång funkade inte då heller.

EELLEN98
0

Tror att jag vat vad som är felet. Läste nyss när jag googlade Ea Download manager att Origin är det nya namnet. Och det går inte att öppna den för en viss fil saknas. Kan vara det som orsakar problemet. ska ominstallera origin nu, så återkommer jag om jag fått till det.

SimsBrooke
0

Aha okej.. Bra att du sa det =) 

Har funderat att ta bort det faktiskt hehe..

EELLEN98
0

Nu vet jag vad som är felet, det är inte orgin som spökar utan det är så att alla mina patcher inte fungerar. När jag ominstallerade mina spel i oktober slutade det att fungera på grund av att patcherna inte blev installerade på rätt sätt (väldigt konstig efter som jag gjorde rätt.)

Nå nu vet jag hur man kan fixa det och då måste man gå tillbaka till nått datum när spelet fungerade, men efter som det var nästan 6-7 månader sen så kan man inte gå så långt tillbaka så det enda sättet att fixa mitt problem är att ominstallera hela min datorn. Vilket är väldigt sorligt men, vad gör man inte för att få det att fungera.