The Sims iFokus

The Sims

Etikett: ts3-allmänt
Läst 2583 ggr
happygirls123
0

vad ska jag göra för familj?

jag ska göra en familj men vet inte riktigt villken slaks familj jag ska ha. kan ni hjälpa mig.

jag har sims3, sims3pets, destenations värld och utomhus lyx.!

Edit: Din tråd har flyttats från TAS BORT till TS3 - Allmänt / SimsBrooke Sajtvärden

Michaela-N
0

En familj med ensamstående pappa, fyra barn. En rebellisk tonåring som gillar att festa och gå på konserter (har du kvällsnöjen) Och hennes pojkvän, ett barn i valfritt kön och två småbarn som kräver mycket tid! Det är knapert med pengar. Du skulle kunna köpa en katt åt dom också.

happygirls123
0

Förvånadnej jag har inte kvällsnöja men ska köpa det snart.

oj det var nog lite för svårt för mig…

happygirls123
0

har du nån annan idé

Michaela-N
0

#2 Okej då kan du göra en enbart trotsig tonåring om du vill. Om du vill ha lite lättare familjer att spela med kan du ha ett par som lever "lantliv" med lite katter, hundar och hästar. De kanske skaffar barn som tar över bondgården när föräldrarna blir gamla.

happygirls123
0

har redan en familj som lever lant liv…

förlåt , men vet du nån annan lite ovanlig familj?

Michaela-N
0

http://thesims.ifokus.se/discussions/4d7138aeb9cb462227050190-vad-gillar-ni-att-skapa-for-familjer Kolla om du hittar nåt här. Berätta gärna sen vad du bestämmer dig för! :)

Mitchika
1

#5 Hmmm… Om jag vore du och ville spela ovanligt, så skulle jag göra två simmar (antingen ett par, eller bara två kompisar som bor ihop) och sedan skicka ut dom på en resa till Egypten.

Där skulle jag låta dom utforska pyramiderna och gravarna i jakt på bitar av Sarkofager! :D När dom tillsist byggt ihop en sarkofag med förbannelsen över sig skulle jag låta den ena av dom sova däri tillräckligt länge för att bli mumie! :D

Efteråt skulle jag då låta den andra simmen dö av skräck (typ, dra ner dennas hungermätare så att denna svälter) och spara urnan tills Forskningsanläggningen ringer och erbjuder att återuppväcka den döda till ett spöke! :D

DÅ kan man snacka om ovanlig familj! :D Spöke och mumie tillsammans.

Sajtvärd för Pokémon iFokus och The Sims iFokus 🐺

"Hark, hear the howl that eats the moon alive" - Tell Me What the Rain Knows

happygirls123
0

tack ska kolla lite

happygirls123
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

jag gjorde en familj med 2 åldringar.

Kevin rudolph, gift med Juni rudolph.

Egenskaper:Äventyrlig, älskar naturen, bra på att kyssas, grönafingrar, fiskare.

Favvo: Mat:Våfflor

Musik:Klassiskt

färg:havsblå.

stjärntecken: stenbock.

livslångönskan: den perfekta trädgården.

Åldring

Juni rudolph!

bra på att kyssas, prydlig, kockbegåvning, kattperson, ambitiös.

favvo:mat:våfflor, favvofärg: irländskgrön. favvomusik: klassiskt.

livslångönskan:bada i pengar.

stjärntecken:kräfta

åldring

målle
0

Du kan ju göra en kändisfamilj, tex Brad Pitt och Angelina med alla deras barn, eller Tom Cruise och Katie Holmes och deras barn, eller ngn annan kändis, med eller utan barn!

happygirls123
0

oki