The Sims iFokus

The Sims

Etikett: teknisk-hjälp
Läst 1377 ggr
saffran123
0

Jobbig ruta, HJÄLP!?

Hellojsan :) För mig komme det upp en ruta ibland som håller sig kvar ca. 1-2 veckor som man inte kan kryssa ner eller svara på! Och då sitter den där på skärmen och man kan inte skymma den eller så, så man måste STARTA OM datorn för att kunna göra något annat, den sitter exakt i mitten så man ser inte mycket av det andra…

På lappen står det typ:

VILL DU LADDA NER DEN SENASTE SAKEN DU LADDADE NER IGEN?

[JA] [NEJ] [SENARE]

Kan någon hjälpa mig att få ner den, eller att FÅ BORT DEN?

Edit: Din tråd har flyttats från TAS BORT till Teknisk hjälp / SimsBrooke Sajtvärden

//Fanny Cool

Inne på The Sims ifokus, Hamster ifokus och Dvärghamster ifokus!

'Live, Love and Laugh when you are young'

saffran123
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

*Puttar upp forumet*

- Ingen som kan hjälpa mig!? Kan inte spela sims på den tiden lappen är där Skrikandes

//Fanny Cool

VilmaKristina
0

Du ska nog fråga dator iFokus.

• Once you see it, you can never forget. Once it sees you, you can never escape.

saffran123
0

#2: Okej ;) Tack

//Fanny Cool

[SallysPigge]
0

Känner igen detta problemet, hade något liknande. För rutan du pratar om kommer från sims eller?

När jag hade det problemet, nu är det mitt i natten och jag är super trött men ska försöka minnas. Så hade det med att göra med att den ville uppdatera den senaste uppdateringen men jag kunde inte heller klicka ja eller nej, för den var helt fryst och kunde inte ens starta spelet.

Jag gick då in på The Sims3 hemsida och letade upp den senaste uppdateringen där ifrån och installerade , och rutan försvann.

saffran123
0

#4: Ja den är/var från the Sims 3 :)

Men jag har fått bort den nu,  det gäller att vara snabb och klicka på NEJ eller SENARE då man fortfarande kan klicka (Man kan typ klicka i 10sek innan den blir förfryst) och så gjorde jag med min första lapp också, så varför inte pröva om det inte funkar!? Men det gjorde det och jag kan spela sims igen! Men tack endå ;)

//Fanny Cool

Tufsenmilano
0

Den där rutan drabbade mig också, men den frös ca 3 sek efter att den kom upp, så jag försökte ca 10 ggr… c:

[SallysPigge]
0

#5 åh vad skönt att det löste sig :-)