Hur blir man en vampyr
Jag har en fråga vad skift för någoning kan någon svara på det
Hur man blir en vampyr?
Du blir vän med en vampyr och ber sedan om att bli biten :)
/Smull, Fonso, Denzel, Rowley, Lissi, Birk, Kai, Paisley och jag! ♡
okej men vet du vad skift är för något :)
Hmm.. Vad menar du?
Vart finns skift?
/Smull, Fonso, Denzel, Rowley, Lissi, Birk, Kai, Paisley och jag! ♡

menar du skift tangenten på skrivbordet så är det den där pilen uppåt som sitter under capslock =)
hur gör man så vampyren kommer och då blir man vän med den sen biter den =)
#5: var ute på natten och/eller gå runt i staden och hälsa på alla, där nere på vännlistan så kan du se om han/hon är vampyr för då är det rött omkring hennes/hans ruta. Bli vän med denna person och sedan fråga om den kan bita dig/förvandla dig!
Hehe, min första sim som blev en vampyr åkte jag på semester till EGYPTEN, inte världens kallaste/inte soligaste plats ;D Hon höll på att brännas upp flera gånger ;) Men jag förflyttade henne till skuggan XD
//Fanny 
Inne på The Sims ifokus, Hamster ifokus och Dvärghamster ifokus!
'Live, Love and Laugh when you are young'
Du vet väll att du måste ha expansionspaketet KVÄLLSNÖJEN?
//Fanny 
Inne på The Sims ifokus, Hamster ifokus och Dvärghamster ifokus!
'Live, Love and Laugh when you are young'
Ts du får gärna vara med tydlig med vad du vill med dina inlägg. Rubriken säger en sak och texten en annan.
Jag menar sims 2 Hur blir man en vampyr där =)
#9 Ungefär på samma sätt! :)
Du måste ha expansionen Nattliv och sen måste din sim hänga ute på staden vid till exempel nattklubbar och puber. Tillsist, om din sim har tur, kommer det dyka upp en konstig sim som har "Greve" eller "Grevinna" i sitt namn. Det är vampyrer!
Träffa dom, lär känna dom väl och blir bra kompis med dom. Sen kan du be dom att bita dig, men med stor sannolikhet kommer vampyren bita din sim självmant. :D I Sims 2 var vampyrerna väldigt bitska. :)
Sajtvärd för Pokémon iFokus och The Sims iFokus 🐺
"Hark, hear the howl that eats the moon alive" - Tell Me What the Rain Knows
okej men Tack förhjälpen att du hjälper mig =)