Jack sparrow hår!? Någon
Hej!
förra veckan googlade jag på hår man kunde ladda ner till the sims 3 och stötte då på Jack sparrow hår. Jag blev totalt kär i håret men jag kan inte hitta en enda sida som har detta håret och jag vill så gärna ha det… är det någon som vet någon sida? För just nu känns allting så hopplöst!
Skickar med en bild på håret från google.
Edit: Ändring sker på sidan och kategorier sätts ihop därför flyttar jag din tråd till "Eget innehåll" / Pandiz sajtvärden
Nej vad fint!
Hoppas någon hittar det…
Borde ju tillhöra ROSESIMS-sidan för det står ju 'ROSESIMS' på bilden! Lycka till!
//Fanny 
Inne på The Sims ifokus, Hamster ifokus och Dvärghamster ifokus!
'Live, Love and Laugh when you are young'

1# ah jag vet det är helt fantastiskt!
Ja vi får hoppas på detta!
2# Jag har försökt leta upp denna medlem på samtliga sidor och finns ingen som heter så
tack så mycket!
#3: Huret var ju rucoolt, faktiskt!
//Fanny 
Inne på The Sims ifokus, Hamster ifokus och Dvärghamster ifokus!
'Live, Love and Laugh when you are young'
Jag googlade och fick fram sidan :-) http://www.rosesims2.net/
Och bilden du googlade fram borde ha kommit från just den sidan :-)
#6 Den kommer från den sidan, jag hittade håret och länken till vart man laddar ner det! :D Laddade även ner det själv, då det var riktigt coolt hår. :D
Gå in på sidan i länken som Sallyspigge länkade. Klicka på Sims 3 i menyn till vänster. Klicka sedan på Hair. Håret som du hittade finns direkt på första sidan, du lär se bilden rätt snabbt. :)
Sajtvärd för Pokémon iFokus och The Sims iFokus 🐺
"This is the way the world ends. Not with a bang but a whimper." - T. S. Eliot

Åh! jag vet inte hur jag ska kunna tacka er för hjälpen! jag har googlat sidan men jag fick inte fram det!
Åh jag vet inte hur jag ska tacka er som sagt!