The Sims iFokus

The Sims

Etikettts3-allmänt
Läst 1544 ggr
mejamylove
0

Kan spöken dö?

Ni vet när man får lämna in askan från en vän till forskningsanläggningen o förhoppningsvis få tillbaka vännen vid livet?  När det inte går som det ska så kommer ju ett spöke tillbaka ist så man kan vara den som aktiv sim. Min fråga är då kan spöket dö om den inte får äta?

Smullis
0

Va? Kan spöken äta? Tungan ute Haha det var det värsta ^^ har själv aldrig haft några :)

/Smull, Fonso, Denzel, Rowley, Lissi, Birk, Kai, Paisley och jag! ♡

mejamylove
0

#1 haha, har du alrid lämnat in askan till forskninggrejen?

Smullis
0

Nej :P Inga dör i mina familjer !

Smullis
0

Eller jo.. men jag lämnar dem alltid till kyrkogården!

mejamylove
0

#3 Inte i mina heller ;) jag dödar dom xD

Smullis
2

#5 Haha xD

Flöffo
0

Jag tror dom kan det.Min ena häst var ett spöke som jag återupplivade och sen så såg jag att man kunde åldra den så jag åldrade den.Och då försvann den till underjorden och det stog att jag inte kommer kunna åter uppliva den mer men den kan komma på besök.Så jag tror det borde vara så med alla, men jag är inte säker.Flört

//Flöffo

Mitchika
0

Vad jag vet så kan spökena dö igen, både ev eventuell hunger och av "ålder". Däremot är jag inte säker på olyckor, så som drunkning och brand.

Jag är inte 100 % säker på åldrandet när det gäller simmar heller, eftersom jag gav mitt simspöke ett Åldersstoppelixir och den andra skapade en annan sim en Ambrosiasallad åt så han kom tillbaka helt till livet. :)

Men när det gäller husdjur så hände samma för mig som för #7 violet-pets. Jag hämtade tillbaka en katt från det döda, den åldrades och försvann tillbaka till underjorden som det stod. Däremot dyker den fortfarande upp på besök titt som tätt. :)

Sajtvärd för Pokémon iFokus och The Sims iFokus 🐺

"This is the way the world ends. Not with a bang but a whimper." - T. S. Eliot

mejamylove
0

Okej, vad konstigt :/