The Sims iFokus

The Sims

Etikettfel-och-buggar-med-spelet
Läst 2594 ggr
VilmaKristina
0

Gravid i vardags kläder?

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Min sim blev gravid och fick en nedladdad tröja som har till vardagen som mamma tröja.

Och det är bara den gravida delen som går ut på tröjan, den andra stannar kvar på hennes kropp liksom.

Och sen får hon ofta ansikts målningar när hon badar, är naken och sover, jag tar bort dom men dom kommer tillbaka!

• Once you see it, you can never forget. Once it sees you, you can never escape.

[SallysPigge]
0

Just med kläderna har jag med problem med just nu :-(

Mitchika
0

Det är ett vanligt problem med nedladdat innehåll, har jag själv märkt och upplevt. Det mesta såna innehåll tar jag bort, då det kan orsaka mindre, irriterande glitchar i spelet.

Min teori är att det inte är fel på spelet, utan på det nedladdade innehållet. Alla nedladdade kläder är inte märkta som graviditetskläder eller märkta för att INTE vara graviditetskläder, vilket kan leda till sånt här.

Det är vad jag tror, oavsett. Är det krångel med nedladdat innehåll är det i 90 % av fallen det nedladdade innehållet som krånglar, inte spelet. :)

Sajtvärd för Pokémon iFokus och The Sims iFokus 🐺

"Hark, hear the howl that eats the moon alive" - Tell Me What the Rain Knows

[SallysPigge]
0

#2 Jo du har rätt :-)

KlaDkAkA!:D
0

händer mig jätteofta D:

när t.ex. mina barn ska duscha så ser dom ut såhär fast barn :c

heatherm
0

Jag såg ett sånt mod för ett tag sen….som liknade det du går igenom :O den skulle antagligen rätta till felet..men kommer inte ihåg vad det heter..men kan checka och se om jag hittar! för isåfall så säger jag till! :)

heatherm
0

http://thesims.ifokus.se/discussions/4f96f43288f4724af800029b-lankning-till-bloggar-och-downloads

så, hittade det, men jag såg att det var för ett annat syfte den rättade till, men du kan ju testa :) kan funka

heatherm
0

Glöm det länken jag skickade! nu ett mod som fixar det! :D

Jag kommer länka den i inlägged "länkar till bloggar och nedladdnigar" kolla där! :)