The Sims iFokus

The Sims

Etikettts3-allmänt
Läst 2964 ggr
[JohannaStrom]
1

Smala, normala, tjocka?

Jag har en liten fundering till er alla som spelar sims!

När ni gör era Simsgubbar, tjejer som killar, barn som vuxen. Gör ni era simmar pinnsmala (så smalt det går då), normalformade, eller tjocka?
Gör ni era simmar efter hur er egen kroppsform är eller från egen fantasi?

[SallysPigge]
3

Blandat, beror på vilken slags sim jag vill spela med just då. :-)

diesel92
1

Jag kör oftast på normala. Har nog aldrig kört med tjocka. Vet ej varför men min nya familj kommer ev mannen ha lite mer mage.

VilmaKristina
1

Brukar ha kurviga eller gränsen till kurvig Glad

• Once you see it, you can never forget. Once it sees you, you can never escape.

Smullis
1

Normala brukar det bli.

/Smull, Fonso, Denzel, Rowley, Lissi, Birk, Kai, Paisley och jag! ♡

Scorpio97
1

Gör oftast normala, eller något smalare. Tycker det är snyggast helt enkelt. Gör jag simmar som kommer jobba som kock och vara matintresserad kan det hända att jag gör dom lite mulligare, vet inte varför men jag tycker det passar (:

//Jessie

[Mintegott]
2

Jag gör mina simmar lite eller mycket tjocka, aldrig under normalt. Jag är lite trött på att nästan alla simmar man ser på internet är så smala. Så är jag också trött på att alla ska vara så smala i verkligheten också.

#5 Mina kockssimmar brukar också få vara lite tjockare, dom passar så! ;D

[Paulinerm]
1

Det är kul at göra tjocka simmar och sen få dom att träna bort allt så dom blir jättesmala xD Men har bara gjort det 1 gång ;p

Jag brukar göra normala simmar antar jag? :D

Smullis
1

#7 Ja, så har jag också gjort :D Och så har jag gjort pinnsmala simmar som jag göder xD

/Smull, Fonso, Denzel, Rowley, Lissi, Birk, Kai, Paisley och jag! ♡

yoanna
1

Alla mina simmar är pinnsmala Oskyldig

Hanna
3

Normala med kurvor :) Fast sedan beror det förstås på vad man klassar som normalt.

Sajtvärd på reptiler ifokus.
Medarbetare på leopardgecko ifokus

kodex
1

Gör oftast med min egen kroppsform i tanken :) Men sen kör jag ju legacy, så där kan de bli hur som helst! Just nu har jag en som är riktigt pinnsmal och helt plattbröstad ;P

mjuhm
0

Det är olika. Fast oftast blir det att jag gör normala helt automatiskt, men ibland gör jag dom överdrivet smala, lite kurviga eller extremt tjocka också. :)

♥ Den som sa att lycka inte kunde köpas med pengar, glömde djuren ♥

Namiko
1

Nästan alla simmar jag gör är smala med små bröst, lägsta inställningen på båda. Gör dom helt enkelt efter min egen kroppsform för den tycker jag är snyggast.

Tell someone you love them today, because life is short. But yell it at them in German, because life is also terrifying and confusing.

Benne
1

Killarna brukar jag göra lite smalare än normal och med mycket muskler. Tjejerna gör jag också lite under normal och med mycket kurvor. :)

Chomic
0

Jag tycker att desto smalare dom är desto mer av uttrycket lång får dom, så det beror helt enkelt på vad dom ska bli liksom…