The Sims iFokus

The Sims

Etikettlegacy-och-historier
Läst 2145 ggr
Kajzza
0

Anna Axelsson legacy...

Hej på er.

Jag har läst och läst och läst och blivit sugen på att testa legacy. Det verkar krångligt och fullt av regler men ändå spännande. 
Bestämde mig för att testa och skapade Anna Axelsson…

Vill ni läsa om henne och tipsa mig om saker som jag bör göra eller inte göra är ni välkomna. 
Hennes blogg finns här: http://legacyaxelsson.bloggplatsen.se/
Hon skriver i jagform…men ni förstår väl alla att hon inte finns Glad.

Hoppas att jag orkar hålla ut och spela länge nu. Min första fråga är…vad gör jag om Anna dör?

Hejhej från mej
Kajzza

Spelar Sims3 med husdjur och kvällsnöjen.

Minecraftserverägare, mamma, fru, 40+, knasboll, djurägare, tokstolle  och knäppgök!

IPadress till svenska servern Jaxbo: jaxbo.mcdl.us

Mitchika
0

Alltid kul och spännande med Legacy! :D

Reglerna är inte så många och krångliga när det väl kommer till kritan och i värsta fall får man bara minuspoäng vid regelbrott. :)

Om Anna dör och inte har några blodsbarn så är tyvärr utmaningen över och slut. :( Så håll henne vid liv tills dess att hon fått några barn. :D

Sajtvärd för Pokémon iFokus och The Sims iFokus 🐺

"Hark, hear the howl that eats the moon alive" - Tell Me What the Rain Knows

Kajzza
0

Haha ja jag ska kämpa för henne. Ibland är det tajt när hon är vrålhungrig, hygiennödig och toan går sönder haha. 
Jag har läst vad man får poäng för men hur räknar man dem? Fast det måste man väl inte göra…man räknar själv eller?

Minecraftserverägare, mamma, fru, 40+, knasboll, djurägare, tokstolle  och knäppgök!

Mitchika
0

#2 Ytterst få personer spelar för poäng, ärligt talat. :D Dom flesta spelar just för att det är kul och se hur länge man orkar med. :)

Jag har klarat en Legacyutmaning till generation 10 i The Sims 2. Jag funderar på att ta screenshot och lägga ut här någon gång.

Myismyname skrev en jättebra artikel här på sidan där du kan läsa om hur du räknar poängen om du vill köra för poäng. :)

Sajtvärd för Pokémon iFokus och The Sims iFokus 🐺

"Hark, hear the howl that eats the moon alive" - Tell Me What the Rain Knows

[SallysPigge]
0

Åh vad kul att fler vill göra en Legacy. :-)

Kajzza
0

Anna är nygift och lycklig!!!

Äntligen 4 väggar…

Oskyldig

mylife00
0

*heej*

♥♥♥ I love Justin Bieber and Twilight ♥♥♥

Kajzza
0

Nyheter igen….hoppas någon följer…Foten i munnen

Kajzza
0

Kattloppor, födelsedag och snart även bilder på nya huset…

Glad

Kajzza
0

Sådär…famijefoton och husfoton.

:)

Kajzza
0

Det går snabbt…Felix är åldring…nu får Sanna skynda sig att bli vuxen!!!

Uppdaterat!